miercuri, octombrie 8

ai avut dreptate desteapto

da, ai avut dreptate! chiar ma alintam, desteapto...

desi n-am vrut sa recunosc asta cand am raspuns la mail, stiam in adancul sufletului ca are dreptate si ca eu nu am curajul s-o recunosc. e oarecum dampulea sa te alinti cu niste invective, da' uite ca eu am facut-o =))
:(
nu mai intru in detalii pt ca mi-e rusine :P

acu' o sa ma duc sa mananc, sa ma spal, sa iau masina, s-o incarc si dup'aia sa ma trezesc pe la 3 ca sa plec la 4 la Bucuresti. si dupa ce termin toate alea ma intalnesc cu sora-mea, ii dau ce-i trebuie si ma intorc acasa. si acasa o sa fac la fel, o sa mananc, o sa ma spal si o sa stau nitel la calculator inainte de a pica obosit...si in tot acest timp o sa astept sa mi se iveasca ocazia sa-i spun "nu, nu am chef azi".

vorba cantecului "cred c-am adunat vreo 300 de ieri"...