duminică, august 31

chiar ca fiecare pasare pe limba ei piere

acum cateva minute am venit de la mare.
daca acum 24 de ore incepeam sa scriu despre fetele din viata mea si melodiile lor, dupa ce ma trezisem din patul meu d'acasa, iata ca acum scriu dupa ce am venit de la mare :D
da ma...am fost la mare, am fost in Vama...am vazut curvăsărie (de cand asteptam sa spun cuvantu' asta :D), n-am vazut marea, n-am vazut nisipul :(, dar totusi yeeeee :D

si pe langa toatea astea am vazut o cearta conjugala in toata regula, cu batai, cu plansete, cu injuraturi de mame de morti si de raniti, cu abandonari in pustiu. tot tacamul, ce sa mai...
imi este frica dupa ce am vazut aceasta cearta. credeam despre oamenii astia ca se inteleg de minune, ca se potrivesc, ca se vor lua, ca ea e o fata minunata. dupa ce am vazut ce-am vazut mi s-a facut frica la gandul ca prin asa ceva o sa trec si eu pt ca soarta mi-a demonstrat ca numai de fete ca ea am parte si e foarte probabil sa ajung si eu la scandaluri d'astea. si nu pt ca n-as fi eu intelegator, ci pt ca ea nu va putea pricepe.
ma bucur ca am fost acolo, l-am oprit pe el s-o snopeasca in bataie si nu l-am lasat sa o abandoneze pe autostrada in the middle of nowhere. nicio femeie de pe lumea asta nu merita sa manance bataie, dar tare bine suna vorba aia "fiecare pasare pe limba ei piere".

inca o data mi s-a dovedit ca, comunicarea deficienta si lipsa bunului simt duc la ruinarea relatiilor dintre barbati si femei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!