duminică, august 31

mai bine cu rau decat fara rau

am ramas cu un gust amar dupa intamplarea de azi. ma simt de parca eu as fi fost fiecare dintre ei in parte, de parca eu as fi dat in ea, de parca eu plangeam de frica sa nu raman pe nu stiu unde. pe bune de nu-mi vine mie sa plang pt ce s-a intamplat, ma simt de parca as vrea sa fiu tinut in brate cu toate ca eu n-am nicio treaba :( poata ca asta e si problema, ca n-am nicio treaba...
azi de dimineata pe la 5, intr-un refugiu de pe A2, ii desparteam pe copii astia sa nu se bata. el racnea la ea, ea plangea si-l tragea de par si-l musca de maini. doi prosti care nu stiu sa comunice, o proasta complexata care nu stie sa taca din gura atunci cand trebuie, un prost care face glume de cacat, care nu stie sa-si asculte femeia si s-o inteleaga. numai de-ar fi vorbit pe rand si ar fi spus fiecare ce are pe suflet si le-ar fi fost mult mai bine decat sa stea se certe ca prostii :((
cel mai mult ma oftica stupiditatea in care astia doi se scalda. de 3 ani sunt impreuna si pt fiecare dintre ei relatia lor e cea mai importanta din cate au trait. si nu stiu ma sa aiba grija de ea, nu vor sa renunte la orgolii, nu vor sa-si puna problemele pe masa si sa le disece impreuna :(( offf...

mai bine cu rau decat fara rau. cel putin asa te iei cu raul la tranta si ai activitate si simti ca traiesti...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!