miercuri, august 13

ceva cu "fraier", cam asa ar trebui sa fie titlul

am reusit de am trecut de RAR. gata, am scapat! asa linistit m-am simtit azi de dimineata cand s-a intamplat evenimentul incat am simtit nevoia de a suna lumea si de a ma simti bine impreuna cu ei.
e adevarat ca fericirea e reala numai cand e implinita. daca azi de dimineata n-as fi fost fericit, n-as fi avut vreun motiv pt care sa sun lumea. chiar simteam nevoia de a-mi impartasi emotiile cu cineva apropiat, cu cineva care sa se bucure pt mine pe bune...si cu cat persoana respectiva imi e mai apropiata cu atat fericirea impartasirii este mai puternica.

io niciodata n-o sa ma impun si lumea n-o sa ma vada ca pe un om serios. asta pt ca eu sunt serios cu zambetul pe buze. adica fac si glume, sunt si serios, mai si rationez si toate cam in acelasi timp si d'asta lumea pare sa nu se prinda ca eu sunt capabil de multe chestii si se rezuma doar la giumbuslucurile mele. adica in ochii oamenilor raman doar chestiile superficiale pe care le fac si atat. nasol din partea mea ca sunt si foarte tolerant din fire iar atunci cand se intampla sa nu mai fiu si sa si anunt asta, omul sa se fii obisnuit deja cu toleranta mea si sa nu mai ia in considerare ceea ce eu ii spun cu toata seriozitatea. de aceea ajunga sa tip si sa fac urat, pt ca nu vad alta metoda prin care omul din fata mea sa ia aminte la ce-i spun. sunt eu prea fraier si naiv sa cred ca toti oamenii au ratiune si bun simt si atunci cand le spui ceva serios ei sa inteleaga si sa actioneze ca atare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!