marți, august 12

hai sa nu ne zbatem sa ducem o viata onesta, hai sa ne zbatem sa trecem dintr-un rahat in altul

pana acum m-a respins RARu' de 2 ori pt ca frana pe dreapta spate nu franeaza foarte bine si de aceea exista un dezechilibru intre punti la franare. am gasit un nene care sa-mi repare masina si care s-a oferit sa ma si ajute la RAR ca sa trec chiar si cu frana nereparata. ok am zis, ma treci RARu' dar apoi facem frana.
am stat azi 20 de minute la telefon sa-i explic unui prieten de ce vreau eu sa repar frana chiar daca pot sa iau CIV si fara asta. pt ca asa e normal, i-am spus, si pt ca vreau sa vand masina fara sa aiba vreun defect ca sa nu ma sune apoi cumparatorul si sa ma inujure ca "ba, ce masina mi-ai dat ca uite a cazut aia?!". spre surprinderea mea el nu mi-a inteles motivele si m-a si contrazis. eu stiam ca notiunea de corectitudine e relativa dar nici chiar asa...
el zicea ca sa nu mai repar masina, s-o vand asa si sa nu-i mai spun cumparatorului ce probleme are. ca nici ala care mi-a vandut-o nu mi-a spus, ca nici nenea ala care a zis ca-mi face masina poate sa nu mi-o repare asa cum trebuie si chiar daca trec eu RARu' e posibil ca si dupa reparatie masina sa nu corespunda. eu i-am explicat lui niste chestii care tin de logica, ratiune si de bun simt dar se pare ca tot nu m-a inteles.
pai daca ala repara masina, de ce sa nu mearga frana asa cum trebuie? nenea asta e sotul unei colege de la serviciu si nu cred ca e atat de parsiv incat sa-mi ia banii si sa nu faca masina. sau atat de prost incat sa ma fraiereasca si eu s-o fac de ras pe nevasta-sa ca e maritata cu un hot care pacaleste lumea. l-am cunoscut pe nenea asta si am vazut ce fel de om e. nu se imbogateste el cu banii cu care i-as plati eu reparatia si nici nu are vreun interes sa-mi puna bete-n roate. asa ca de ce n-as avea incredere in el ca-mi va repara masina si o va face sa franeze asa cum trebuie?!
daca ala care mi-a vandut mie masina nu mi-a spus ca nu tine frana pe dreapta spate (desi cred ca nici nu stia), eu de nu i-as spune celui care o s-o cumpere de la mine? iar daca o repar cu atat mai mult nu vad vreun motiv pt care sa-i ascund asta. sa stie omul pe ce da banii si sa nu ma injure apoi. e ceva normal sa fii cinstit. "bai nene, masina asta a trecut RARu' pe bune, n-are nicio problema iar frana aia pt care m-a picat am reparat-o". din moment ce corespunde tehnic pt a putea circula si i-am si reparat singura problema, de ce n-ar mai cumpara-o cumparatorul? poate de prost, ca daca ar fi baiat destept ar pricepe ca masina e chiar ok.
si uite asa am stat eu sa ma contrazic cu el si sa-i argumentez de ce vreau eu sa fiu corect si cinstit. pt mine e aberant sa justific asa ceva, dar uite ca mai sunt si oameni d'astia...
chiar nu vad de ce mi-as complica eu existenta mintindu-l pe cumparator ca masina e buna si n-are nici pe naibii cand eu stiu clar ca RARu' m-a picat de 2 ori pt frana. daca i se rupe aluia nu stiu ce pt ca el a mers cu incredere ca i-am zis eu sa nu-si faca probleme ca totul e ok? mai bine ii spun omului si stau linistit ca nu i-am ascuns ceva si n-am nicio jena pe suflet.

e lumea asta atat de proasta incat nu se complica sa-si faca viata mai usoara ducand o viata corecta si onesta, ci se complica incurcandu-si viata in mod inutil si trecand dintr-un rahat in altul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!