joi, august 28

timpi morti in campul muncii

aflandu-ma azi pe la sefa in birou, m-a intrebat "n-ai mai plecat dincolo? mi-a zis mamaie ca te-ai plans la ea cum ca nu te-am fi lasat noi. nu e adevarat".
a trecut atata vreme de cand am fost la ea sa-i spun ca vreau sa demisionez, incat am uitat de subiectu' asta. am vorbit pana la urma si cu nenea la care voiam sa plec si mi-a zis ca sefii mei n-au mai fost de acord cu plecarea mea, chiar daca in prealabil sefa spusese ca n-o intereseaza ce fac eu si unde ma duc. adevaru' e undeva la mijloc si pe mine putin ma mai intereseaza. oricum, "demisia" apare acum destul de des prin gandurile mele >:)
imi si imaginez momentul in care o sa ma duc la sefa in birou si o sa-i pun pe masa demisia mea. trebuie sa am mare grija cum il premeditez pt ca vreau sa-l savurez pe deplin. nu cred ca va exista vreo marire de salariu care sa ma motiveze sa raman si chiar daca va fi o voi refuza cu mare placere si cu dintii la inaintare: "neah! :D"

ca mi-am adus aminte...azi m-a blocat unu' cu masina pe santier. avea de descarcat neste chestii si treaba parea sa dureze destul de mult. si-a cerut scuze omu' pt ca ma tinea din treaba dar mi-a zis "stai linistit, banii tot aia sunt". si chiar asa e, de ma spetesc de nu ma spetesc banii tot aia sunt la sfarsit de luna. asa ca azi mi-am luat libertatea de a pierde vremea cu gratie in timpul serviciului. intr-un an si jumatate de activitate cred ca e prima oara cand fac chestia asta. asa ca am stat in masina vreo jumatate de ora pana sa-si termine ala masina de descarcat. apoi am fost cu Jumperu la service unde am pierdut si p'acolo cam o ora. daca pana acum chemam vreun coleg sa vina sa ma ia ca sa ma intorc la serviciu si sa nu stau degeaba, astazi n-am mai facut-o. dupa ce am terminat cu masina m-am si plimbat nitel prin oras cu mirii, pe unde aveau ei treaba.
si uite asa eu m-am intors la serviciu pe la ora 12 sau 13.

spre uimirea mea am observat saptamana asta ca in timpul programului nostru de 10 ore exista multi timpi morti.
de fiecare data cand ma intorc de pe unde sunt plecat imi spun colegii "vai ce nebunie a fost astazi". uite ca saptamana asta am avut ocazia sa observ mai bine cum decurge aceasta nebunie. si cum sa decurga? un aflux mare de clienti vreme de 1 ora sau 2, marfa de descarcat si receptionat cam intr-o ora si atat. iar de la ora 16 si pana la 18 relaş cat cuprinde. ieri spre exemplu ne uitam pe situri de cazare in Sinaia si o colega suna sa afle tarifele ca sa se duca in week-end.
iar saptamana trecuta eu am fost plecat in deplasari de luni pana joi si am mai si facut ore suplimentare. iar eu la volan nu-mi permit sa am timpi morti, ca daca-i am ii am pt totdeauna.
timpi morti mai au si oamenii din atelier, ca astia fumeaza cate o tigara pe ora. si de fiecare data isi iau pauza pt a face asta. se opresc din lucru, se invita la fumat si ies toti afara. 5-10 minute/ora tot le stau degeaba ca sa fumeze. iar la un program de 10 ore se aduna cam multi timpi morti. si cand e vorba sa faca ore suplimentare stramba din nas. stramba din nas, trag cate o tigare si beau un bidon de bere ca asa e obiceiul in atelier, dupa ce s-a terminat programul de lucru si incep orele suplimentare se da si drumul la dezmat.

in mod sigur cel mai greu job e cel pe care-l faci tu cu mainile si cu capul tau, si cati oameni atatea joburi grele. asa ca eu n-am niciun drept sa ma dau mai breaz decat colegii mei dar cand vad ca eu alerg de dimineata pana seara de n-am timp si loc sa mananc, parca ma apuca oleaca de nervi. in magazin e racoare pe canicula asta pe cand in masina e atat de cald de ma doare si capu' de la caldura reflectata de bord. iar de la cat am transpirat s-a albit naibii scaunu' de la Jumper de se vad astfel pe el niste dungi albe ce-mi inconjoara picioarele atunci cand ma asez.

eu sa fiu sanatos si fericit... :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!