joi, iulie 31

iar nu mai am incredere in nimeni

eu am mai spus-o ca nu mai am incredere in nimeni...
unul dintre motive e ca m-am saturat ca lumea sa-mi vorbeasca din teorii si din experientele lor personale care NU SUNT ale mele. mai fratilor, noi oamenii nu suntem la fel, nu gandim la fel, nu simtim la fel, nu avem perceptii la fel. eu si cu tine ne uitam la acelasi lucru si tie ti se pare ca e bun iar mie ca e prost. cum e lucru ala pana la urma, e bun sau e prost? care dintre noi are dreptate? cum putem noi stabili asta? pai nu prea putem stabili pt ca daca tu spui ca e prost asta nu inseamna ca ai si dreptate (asta fiind valabil si pt mine), pur si simplu acel lucru e bun sau prost in functie de perceptie. cam orice perceptie de pe lumea asta e relativa. pana si scurgerea timpului e relativa, daramite perceptia asupra unei chestii.
d'asta nu mai am eu incredere in oameni, pt ca fiecare vorbeste dupa bunul lui plac si al judecatii sale. poate ca atunci cand emite o parere omul nu se gandeste si la aspecte la care eu m-am gandit si care sunt la fel de bune ca si cele folosite de el, si astfel el imi spune mie decat jumatate de adevar, nu adevarul intreg, nu descrierea completa a chestiei despre care imi vorbeste.

o faza d'asta mi s-a intamplat astazi in timp ce eram testat la drive. mi-a spus gagica testatoare ca am o pozitie prea relaxata, lejera la volan, ca nu tin mainile la 10:10, ca genunchii ar trebui sa stea nu stiu cum...
bai cucoana, nu ca as fi eu soferu' lu' peste, da' am facut zeci de mii de kilometri si am condus sute de ore, stiu si eu in pana mea cum sa ma asez confortabil la volan. de ce sa stau incordat si crispat cand pot sa stau relaxat, lejer si fara sa ma stresez? adica io conduc ore intregi, sute de kilometri fara sa ma opresc si matale imi spui sa stau cu genunchii mai stransi, cu mainile inclestate pe volan si asa si pe dincolo. da, stiu ca pozitia corecta la volan si prevazuta de lege e aia pe care mi-ai descris-o matale, da' aia e teorie cucoana, aia nu e practica. ia sa conduci matale de la Oradea la Pitesti fara oprire numai in pozitia aia corecta si apoi sa mai vorbesti. chiar nu ma cred un sofer bun, dar de la atatia kilometri cati am la bord mi-am creat si eu anumite reflexe care ma ajuta sa am o experienta la volan cat mai placuta si fara urmari grave.
pozitia aia corecta de care imi vorbea mie cucoana e pozitia corecta pt ea, ca pt mine alta e pozitia, aceeasi pozitie in care am stat de fiecare data cand am condus si in care nu am facut niciun accident.
chiar mi se pare aiurea sa-i spui unui om "stii, esti prea degajat". cum poti sa-i reprosezi unui om ca e prea degajat, ca e prea relaxat? cum se stabileste starea de spirit pe care trebuie sa o ai intr-o anumita situatie? de ce trebuie sa ai o anumita stare?
in faze d'astea nu cred ca exista stari de spirit mai bune sau mai proaste, pozitii corecte sau incorecte. atata timp cat conduci masina astfel incat sa nu provoci accidente, poti sa conduci si cu limba. sofer bun e ala care nu face accidente, nu ala care merge repede, care nu incalca legea, care sta corect la volan. asa si cu muistu' ala care a intrat in mine pt ca vezi domne el avea prioritate si d'asta n-a incetinit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!