miercuri, iulie 23

a fost odata un vis despre concediu

pana la urma mi-a raspuns...printr-un mail.
am dat reply, i-am povestit ce si cum as vrea sa ne fie calatoria, insa ea trebuie sa fie in alta tara vara asta si oricum n-ar fi putut sa mearga in perioada in care am eu concediu. bine cel putin ca m-a lasat sa-i povestesc ce vroiam sa facem impreuna si nu mi-a taiat macaroana din start.

acum oftez si beau bere. acum, cand luciditatea e ametita, parca simt mai acut lipsa ei si dorul de ea. nu stiu ce sa mai zic, nu stiu ce sa mai fac. o sa-mi las in continuare barba sa creasca iar in concediu o sa ma duc vad eu unde. sper sa ma linistesc si sa ma relaxez.

oare cum naibii o fi ma sa te intalnesti mereu cu aceeasi fata? tie sa-ti placa de ea si ei de tine si sa stai asa tot timpul cu ea? mda... :-?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!