luni, iunie 2

mititica

week-endu' asta am fost la munte. ne-a dus sefa ca a fost ziua lu' sefu'.
am dormit in camera cu singura fata nemaritata (si singura pe deasupra) din firma, care e cu doar 1 an mai mare decat mine. evident ca baietii au inceput sa faca glume d'alea... :D cu ea n-am avut nicio treaba, ca daca era sa am, aveam treaba sa ma satur de un an si ceva de cand suntem colegi. in schimb, m-am intretinut cu fetita de 2 anisori a unui coleg. tind sa cred ca ma pricep la copii si ca o sa fiu un tata bun.
ea m-a agatat, ca sa zic asa. mititica cum e ea, a trecut ca un pitic dintr-o parte in alta a livingului atragand privirile tuturor oamenilor din camera. insa a preferat sa se uite la mine pe tot parcursul trecerii ei gratioase prin camera, chiar mi-a si zambit de parca ar fi vrut sa-mi faca cu ochiul. cand a reaparut in living a venit direct la mine si m-a intrebat intr-un mod absolut irezistibil "ce faci? ;;) ". n-aveam cum sa nu o bag in seama si sa nu-i fac pe plac. si pt ca eram cu tablele in fata am zis s-o distrez cu ele. am invatat-o sa faca trenulet, castel si piramida din piese, i-am aratat cum sa dea cu zarurile si dup'aia a facut si ea trenuletul ei...si tot asa pana ne-am imprietenit. a facut echipa cu mine la table, ea dand cu zaru' si eu mutand piesele. impreuna am fost de neinvins pt ca dupa ce a plecat sa manance n-am mai castigat nicio linie. mai toata seara am stat sa ma joc cu ea. chiar imi dadea indicatii cum sa ma joc si ce sa fac, "uite, tu fa trenulet ca eu fac pişici". doar ea stia ce facea acolo, ca pişici nu avea nicio legatura cu pisici, asa cum s-ar fi inteles. cand ma intorceam in camera de pe unde mai plecam eu ma chema repede "ce faci tu? vino aici!" si ma duceam repede ca doar nu era s-o refuz...bine, nici nu puteam ca era tare dragalasa cand ma chema. m-a facut sa rad pe cinste cand i-au dat mucisorii la nas. venea la mine si-mi arata "uite, mucisori" si dup'aia alerga de colo colo cu ei la nas fiind tare mandra ca i se preling mucisorii pe buze :)) cand a venit vremea de culcare mi-a zis sa ma culc cu ea si s-a asezat in bratele mele. n-am reusit totusi s-o adorm pt ca avea destula energie cat sa mai faca un trenulet si niste ture prin living.
taicaso chiar mi-a facut o oferta de a ma angaja sa-i fiu bona, iar colegii ziceau ca in sfarsit mi-am gasit si eu gagica :D adevaru' e ca mie imi plac copii, mai ales ca gandim la fel si imi e usor sa ma cobor la mintea lor :D insa nu reusesc sa-mi dau seama ce a vazut ea la mine de m-a simpatizat imediat ce m-a zarit. probabil s-o fi uitat in ochii mei de copchil (cum mi s-a spus ca am) si si-a dat seama ca eu sunt singuru' d'acolo cu care se poate juca.
ma distra cand ii auzeam pe colegi "i-auite ce bine se intelege cu ea. ce rabdare are si cum o asculta" "pai cum altfel sa te intelegi cu un copil oameni buni?" imi venea sa le zic. dar am tacut din gura ca deocamdata nu ma vad in masura de a da sfaturi cu privire la cresterea copiilor. imi venea sa-i spun lu' maicasa s-o lase mai lejer pe fetita atunci cand vroia sa faca ceva si sa n-o mai ameninte tot timpul ca-i interzice nu stiu ce chestii daca continua. probabil ca asa se cresc copii...nu stiu ce sa zic...
cand o sa am copii o sa-i cresc si o sa-i educ asa cum cred eu de cuviinta si n-o sa ma iau dupa gura lumii.

la fel de bine m-am inteles si cu Danut pt care am fost Mos Craciun anu' trecut. nici de el n-am habar de ce s-o fi jucat cu mine, mai ales ca maicasa zicea ca el nu se intelege decat cu anumite persoane.
insa ce am observat eu e ca ma inteleg astfel numai cu copii cuminti care nu sunt simandicosi, sclifositi si prost crescuti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!