luni, decembrie 24

Mos Craciun cu snur la gat

sunt in concediu! vreau harduri ca sa fac raid!

sambata a fost ultima zi de serviciu pe anu' asta. am incheiat-o printr-un inventar si o "serbare" in atelier cu baietii d'acolo. a fost circ si s-a facut jaf! mancarea a fost mai multa decat puteam duce, bautura la fel desi pt unii era deja prea multa. saracu' nea Gica, la varsta lui a ajuns sa rada aia de el p'acolo. el a fost organizatorul si sufletul acestei "serbari" (cum imi place mie sa-i zic :p ). era foarte fericit ca reusise sa intinda masa si sa stranga oamenii din firma sa se bucure alaturi de el. de aceea cred ca era cel mai "fericit" om de la masa. ceilalti au observat cu siguranta acest lucru si incepusera sa-l incurajeze. insa nu stiu care era motivul lor pt care ii tot spuneau "asa, nea Gica!", "hai, nea Gica!", "zi-le, nea Gica!"...il indemnau sa se bucure sau vroiau pur si simplu sa se amuze pe seama lui. ca la orice petrecere, cel mai beat d'acolo devine by default amuzamentul celorlalti, dar cum noi suntem oameni de seama (sefi, directori, oameni cu facultati si pretentii) si formam un colectiv, toata lumea se "bucura" pt buna-dispozitie a bietului om care bause prea multa tărie.
cel putin stiu ca mi-a facut placere sa mananc.

Mos Craciun exista! de unde stiu?...pai am fost in pielea lui. tocmai la Vanju Mare, pe langa Drobeta Turnu Severin. ceea ce copii Nicoletei ma facusera sa uit, Catalin si Dănuţ mi-au reamintit: copii sunt frumosi si e o placere sa fii in preajma lor. s-au bucurat nespus de mult la vederea lu' Mosu, Catalin i-a cantat si i-a spus poezii iar Dănuţ i-a zambit cum nu se putea mai frumos. Catalin a promis ca o sa fie cuminte si n-o sa-si mai bata fratiorul iar Mosu l-a crezut :D
aoleo ce smecher e baiatu' asta :)) pe cat e de istet, pe atat e de smecher. bravo lui! sa-i dea Dumnezeu fericire si mult noroc.
mi-a placut sa ma joc cu ei, mai ales cu Dănuţ. chiar daca nu mai facusem asta pana acum, desi imi plac foarte mult copii, mi-a iesit bine. Elena mi-a zis ca trebuie sa ma simt bine deoarece Dănuţ nu se joaca cu oricine :> asa copii frumosi si isteti mi-ar placea si mie sa am...si oricui cred ca i-ar placea.
am avut emotii inainte sa intru in pielea Mosului. mi-era frica, ca o sa mi se plimbe limba in gura si n-o sa mai reusesc sa strig "Ho ho ho!!!" ma schimbam in masina si toti oamenii care treceau p'acolo se uitau. cel mai mult imi era teama sa nu ma vada vreun copil si sa-i stric perceptia despre Mosu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!