miercuri, iunie 18

insemnari de rahat

oare cum reusesc oamenii de scriu mult pe blog sa scrie mult, sa scrie tot ce gandesc?
sa-mi bag picioarele daca eu reusesc sa fac chestia asta. si m-am gandit zilele astea la multe chestii pe care as fi vrut sa le despic in scris, da' uite ca nu am starea necesara pt a mai face asta.
si uite asa marile enigme ale lumii raman neelucidate :D

mai jos am incercat sa scriu neşte chestii despre job, despre cum ma simt eu bine acolo desi nu castig suficienti bani, cum imi fac eu treburile in timp ce ar trebui sa le fac pe ale serviciului si alte chestii d'astea...insa n-am reusit sa-mi adun gandurile alea pe care le am eu cand sunt la munca si realizez ca ma pot considera un angajat fericit, asa ca am scris un rahat de insemnare.

o sa ma duc sa mananc, poate o sa-mi fac si ciocolata de casa, o sa vad un film si pun pariu ca dup'aia o sa-mi revin da' n-o sa mai am unde sa ma manifest pt ca o sa vina sora-mea gramada ca sa invete pt bac :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!