miercuri, iunie 18

Ne touchez pas la hache (2007)

desi am asteptat mult sa-l vad, Ne touchez pas la hache (2007) nu e cine stie ce ca film. e oarecum plictisitor caci e molcom, lent, actorii n-au viata-n ei si nici pofta de a interpreta iar regia e parca facuta-n scarba sau in graba ca sa iasa filmu' cat mai repede. ma asteptam sa vad un film care sa ma impresioneze, pe care sa-l retin si pe care sa-l adaug in galeria filmelor mele preferate si asta pt ca m-a incantat povestea lui inca de cand am vazut trailerul. tocmai pt a vedea povestea pana la final am stat sa vad sfarsitul, ca altfel il abandonam de mult chiar daca nu-mi sta in fire sa fac asta.
povestea e despre capriciile femeilor (un subiect care mie imi place foarte mult >:) muhahaha!!!) si contratimpul ce apare intre indragostiti. un subiect clasic cu motive la fel de clasice si care niciodata nu vor disparea pt ca fara ele viata nu ar avea farmec... ha ha ha
i-am dat nota 7!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!