miercuri, iunie 18

patu-i cald la munca si eu somnoros

trai neneaca pe banii firmei

tare sunt curios cata vreme o sa mai muncesc eu la actualu' job. m-am obisnuit si m-am complacut atat de mult in atmosfera de aici incat nu-mi mai vine sa plec. chiar daca salariul e mic, ma multumesc cu celelalte beneficii pe care le am si mai uit ca banii nu-mi ajung sa-mi iau tot ce vreau. am telefon de serviciu de pe care sun cand am eu chef si pe cine am chef, in limita bunului simt bineinteles. telefonu' asta m-a ajutat sa-mi rezolv multe probleme pe gratis, ca daca sunam dupa al meu plateam o groaza de bani pe facturi. am masina la dispozitie pe toata durata zilei si astfel ma plimb prin oras cu sacu' de cartofi, cu baxu' de pulpe si cu pungile cu mezeluri dupa mine in timp ce rezolv si problemele de serviciu dupa care am plecat.
am parte de multe beneficii esentiale si in plus d'asta ma si simt bine in fiecare zi cand intru pe usa si cand ies. mai am eu momente de ciuda si oftica atunci cand ma compar cu prietenii mei care castiga mult mai bine decat mine, da' imi trece repede cand realizez la sfarsitul zilei ca mai mult am umblat pt problemele mele personale decat pt cele legate de serviciu :D

cand mai primesc cate o invitatie la un job interview mi se face frica sa ma gandesc la plecare, sa dau vrabia din mana si sa renunt la pătuţu călduţ d'aici :D o sa mai stau pana o sa gasesc ceva care sa-mi placa cu adevarat.

ce rahat de insemnare :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!