miercuri, mai 14

The Bucket List (2007)

de mult, prea mult timp n-am mai vazut un film. am spart totusi gheata cu The Bucket List (2007). am auzit numai de bine despre filmu' asta, cum ca ar fi foarte emotionant, ca te pune pe ganduri si iti ofera o alta perspectiva a vietii. pai ar fi si culmea sa aiba alte efecte ca doar filmu' e despre doi oameni care isi indeplinesc dorintele si toata lumea isi doreste asta.
filmu' nu m-a impresionat foarte tare, nici ca film nici ca poveste. e un film obisnuit, dar nu extraordinar si nu pot spune ca m-a facut sa exclam de admiratie. desigur ca sunt oameni carora acest film le va da viata peste cap cand vor realiza ca cel mai important lucru e sa fii fericit si sa-ti indeplinesti dorintele. pt ei e foarte bun pt ca-i mai lumineaza si le arata ceea ce conteaza cu adevarat.
despre film n-ar fi multe de spus...poate decat "viziona-ti-l si invatati!/watch and learn!"
i-am dat nota 7.

mi-a placut foarte mult faza in care Morgan Freeman e agatat la bar de o femeie frumoasa foc. femeia asta ii propune sa faca sex si el o refuza politicos dupa care pleaca glont acasa la nevasta lui. am mai zis eu ca cel mai misto lucru pe care-l poate face un barbat indragostit e sa se duca imediat la iubita lui dupa ce a fost la curve unde doar s-a uitat. iata ca si filmul imi da dreptate :D femeia cea frumoasa si refuzata ii spune lu' Freeman ca sotia lui e o norocoasa. bine ar fi sa stie asta toate femeile ca sunt niste norocoase cand sunt iubite de barbati care refuza avansurile femeilor frumoase.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!