duminică, aprilie 27

regrete eterne

eu as fi fost mare daca n-as fi fost timid.

caci asa am stat si-am ascultat cuminte de altii si nu m-am impotrivit (de timid ce eram si sunt). mi-am inabusit ideile si nu le-am lasat sa zboare, crezand ca daca fac ca mine ele vor esua. si uite d'aia in viata mea sunt doar 2 ani de libertate si in loc sa fac ce e de facut la varsta asta eu ma ocup de copilarii. si uite d'aia sunt eu in contratimp cu vremurile, cu obiceiurile si cu lumea.
2 ani de libertate (de fapt 1 ca d'abia acum am trecut in al 2-lea) nu sunt suficienti pt a recupera o viata intreaga.

si de timid ce-am fost si sunt n-am indraznit mai niciodata si nicicand n-am avut certitudinea ca ce fac e bine. lasand simtirile in expectativa nu a fost bine, caci ele s-au aplatizat si eu am devenit tot mai posac si pustnic.
nemuritor si rece, vorba poetului.