duminică, aprilie 27

femeile mele

gata! am votat cele mai sexy 10 femei in topu' FHM:

1) Oana Cuzino - e cea mai eleganta si feminina frumoasa femeie pe care am vazut-o.
2) Angelina Jolie - 'cause she's my angel jolie.
3) Diane Lane - desi ar putea sa-mi fie mama, imi place femeia asta. e frumoasa, feminina si zambetul ei imi aduce aminte de primavara. nu degeaba imi plac mie femeile mai in varsta decat mine :D
4) Ida Corr - asta da bunaciune! tate, cur, mulatra =P~ bineinteles ca am votat-o nu neaparat cu capu' ci mai mult sub influenta videoclipului lu' Moby, ca fara hainele alea si peruca afro nu e cine stie ce :))
5) Catrinel Menghia - e buna frate! si mai e si romanca :x
6) Cameron Diaz - nu prea-mi plac mie blondele, da' asta il are pe vino-ncoa. e amuzanta, volubila si atragatoare. si mai are si ditamai picioarele
7) Kate Hudson - imi plac femeile cu par lung, ondulat, carliontat si numai bun de dezmierdat. si pe langa par, gagica asta mai are si un zambet dulcic :)
8) Penelope Cruz - de cate ori ma gandesc la definitia cuvantului "sexy" imi vine in minte gagica asta. par frumos, voce faina, buze sexoase, subtirica la trup. chiar daca e cracanata, e buna :D
9) Ziyi Zhang - e asa, fragila...si desi nu stie sa zambeasca reuseste sa fie draguta si sa ma inmoaie. cu usurinta poate fi definitia "femeii delicate"
10) Evangeline Lilly - de cand am vazut-o in LOST purtand rochie in timp ce sapa pamantul a ramas in mintea mea ca imaginea simbolica pt "femeie frumoasa in rochie" 8->

desigur ca nu ele sunt cele mai frumoase femei de pe Pamant, (inafar' de 1, 2 si 3), dar sunt cele mai cunoscute. femei frumoase si sexy sunt peste tot, numai eu cate vad in fiecare zi (cu riscu' de a lovi masina).
sincer sa fiu...nu prea sunt multumit de unele dintre alegerile pe care le-am facut. ar mai fi fost femei pe care as fi vrut sa le votez dar de care am uitat. una dintre ele ar fi Kirsten Dunst care, desi ar fi fost cam cea mai urata din top, are ceva al ei care ma face sa o indragesc. pe Mihaela Radulescu n-am mai bagat-o ca ea intra la categoria MILF si n-am vrut sa-mi pervertesc alegerile :D

thanks to skins.be, my babes source b-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!