duminică, aprilie 27

de ce oamenii prosti sunt prosti?

ziceam ca de sarbatori ma apuca alienarea.
anu' asta nu m-a mai apucat pt ca am avut mintea in alta parte. nu mi-a mai ars de ura impotriva oamenilor. de obicei asta se intampla cand ii vedeam ca se duc ca oile la biserica si dintr-o data sunt mai credinciosi si mai buni. ma enerva ipocrizia si faptul ca erau ipocriti impreuna, unii cu altii. ma simteam gelos
anu' asta nu mi-a mai fost gandul la asa ceva. din pacate...
anu' asta n-am mai fost antisocial ci doar scarbit de prostie. chiar ma intreb de ce oamenii prosti sunt prosti si nu-si dau si ei seama de ce e bine si ce e rau.

am asa o stare d'aia "moody" in care nimic nu-mi convine si din care cred ca nici panaceul vietii mele nu m-ar scoate. la ce bun sa fiu energic daca n-am niciun sprijin sau o apreciere?

la biserica a fost mult mai multa lume decat era in tineretile mele cand ma duceam cu ai mei, ca de cand m-am facut mare i-am lasat doar pe ei sa se duca caci eu, alienat fiind, n-aveam chef. ori e lumea mai credincioasa ori e mai multa lume? cand eram eu mic intram in curtea bisericii iar acum nici in strada nu mai aveam loc.

2 comentarii:

fii sincer(a)!