vineri, aprilie 11

o frec aiurea cu gratie

cand m-am asezat la calculator era 20:00. acum e 21:00. timp de 60 de minute am stat si am rasfoit bloguri. nu am citit nimic interesant, nu ma simt mai implinit si cred ca ar trebui sa-mi spun ca am pierdut timpu' degeaba. asta asa pt ca o frec aiurea.

mi-a placut cum a scris Iren despre barbatii nerasi. chiar daca nu prea-mi place cum scrie, m-au incantat cuvintele ei despre barba. stiam eu ca e bine sa nu ma mai barbieresc la 1 saptamana, ci la 2. s-asa mie nu-mi place sa ma rad si e tare fain sa te scarpini in barba si sa simti cum parul iti gadila mainile. mai ales ca si femeilor le place, e numai buna decizia mea :D

n-am mai vazut un film de 2 saptamani. nu-mi merge TV-OUT-u' :((
inca n-am inceput "Marea copiere". n-am avut timp si nici nu stiu de unde s-o incep si cum s-o fac ca sa le am aranjate din prima asa cum imi place :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!