sâmbătă, aprilie 12

imi doresc de dragul de a-mi dori

stau cu cotul dreapt sprijinit pe manerul scaunului si cu pumnu' strans ca sa-mi sustin capu' si falca dreapta. din cand in cand mai inchid ochii pt cateva secunde. m-as culca si nu prea. nu mai am nimic de facut in fata monitorului. pur si simplu stau si ma gandesc ce ma mai doare ca sa scot afara si sa insir aici.
...tocmai am realizat ca dupa ce fac treaba asta de refulare ma simt gol. e bine atunci cand scoti raul din tine si nu-l mai ai, dar, totusi, e o senzatie de gol...si e naspa sa te simti gol... chiar daca aseara am varsat din galeata cu rau, acum ma simt nitel naspa pt ca nu-mi mai vine sa scriu ca aseara. nu pe acelasi subiect ci la fel ca aseara, ca am recitit de cateva ori si mi-a placut.

...iarasi am realizat ceva, de parca as merge din aproape-n aproape catre un nedescoperit adevar. m-am obisnuit prea mult cu starea asta de framantare sufleteasca incat atunci cand e sa mi se intample ceea ce-mi doresc nu mai stiu cum sa reactionez. probabil m-am concentrat prea mult pe premeditarea dorintei in sine incat atunci cand e sa se intample raman ca vitelu' la poarta noua nestiind ce sa mai fac in continuare.
"pleasure delayer" ii zic eu la faza asta, ca in Vanilla Sky. probabil ca voi scrie candva si despre ea, ca e cam aiurea sa-ti doresti doar "sa doresti".

2 comentarii:

  1. cine-si doreste ceva cu putere s-ar putea sa i se si indeplineasca dorinta, asa ca, doreste-ti ceva constructiv daca tot faci efortul:)

    RăspundețiȘtergere
  2. multe lucruri constructive imi doresc iar pe cele pe care pot mi le si implinesc.
    insa problema e ca dupa ce mi se indeplineste dorinta nu mai simt acea placere pe care am cautat-o...

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!