vineri, martie 7

de data asta...



azi am dansat din nou, iar de data asta cred ca am facut-o mai bine. am invatat deja pasii de baza si acum imi vine mai usor sa-i combin si sa fac scheme cat de cat complicate.
telul meu este sa nu mai fac nimic atunci cand dansez. vreau sa stau pur si simplu. "you should do nothing when you dance" spunea un nene in filmul "The Tango Lesson". cam la asta cred ca se rezuma dansul, la a nu face nimic in timp ce muzica canta si te conduce.
in viziunea mea, dansul e o stare de gratie care te desprinde de propriile simtiri, te ridica din al tau trup si te transforma intr-un fum purtat de colo colo de ritmurile muzicii. e ca un vis trait cu ochii deschisi, e ca atunci cand te desprinzi de la pamant si zbori departe catre acea oaza de liniste unde totule frumos si bine atunci cand dansezi esti sclavul muzicii, nu mai esti stapan pe nimic ce tine de tine, muzica te conduce.
ca orice lucru frumos de pe lumea asta, dansul e o stare de spirit, o stare de gratie si de exaltare. e asemenea dragostei implinite in mod fizic. mai multe nu pot spune pt ca nu stiu.

a trebuit sa aman cu o zi ceea ce am scris mai sus. aseara m-a sunat mamaie ca se simte rau. avea tensiunea 24, tensiunea ei obisnuita fiind 14. am chemat salvarea la timp si de data asta a iesit totul bine. mda...de data asta...
am auzit-o spunand "mi-a spus medicul de familie ca am inima obosita". pai cum sa nu fie obosita cand acea inima a crescut 6 copii dintre care doar la 2 le curge acelasi sange prin vene? cum sa nu fie obosita cand acea inima a luat-o de 3 ori de la zero cu 3 barbati diferiti? cum sa nu fie obosita cand cei 2 copii nu-i seamana deloc? cum sa nu fie obosita aceasta inima care tine in viata o femeie puternica, hotarata, energica, ce nu s-a resemnat niciodata, dar care e fragila exact ca o femeie???
sa fii sanatoasa, mamaie! sanatoasa si fericita :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!