joi, martie 6

soferi incompetenti

am vazut azi 2 soferi batandu-se. nu am prins faza de la inceput ca sa stiu motivul pt care se imbranceau, dar tare idioti trebuie sa fie acesti oameni. bine...adevaru' e ca multi idioti circula pe soselele noastre si ei sunt doar 2 idioti care si-au iesit din pepeni. se oprisera in mijlocul unei intersectii mici si se tot imbranceau in gardul viu din apropiere. nu s-a bagat nimeni sa-i desparta inafar' de un pensionar pieton. insa ei deja se calmasera cand a aparut nenea, ca altfel tare frica imi erea ca-l luau si pe el la carabe. am claxonat eu la ei incercand sa-i sperii si sa ma fac ca dau peste ei, ca ajunsesera in fata masinii mele, dar n-au bagat ei de seama.
numai prosti care cred ca soselele sunt ale lor si ei pot sa faca ce vor, numai dobitoci care nu stiu sa anticipeze traficul si se baga aiurea de blocheaza circulatia si mai rau, numai oligofreni lipsiti de bun simt circula pe sosele.

vorba aia "nu masinile ucid, ci idiotii care le conduc."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!