joi, decembrie 27

The Tango Lesson (1997)


nu prea conteaza cum te arati, nu prea conteaza cat vorbesti, nu prea conteaza mai nimic atunci cand faci ceva din suflet. singurul lucru important e sa ai cat mai multa incredere in ceea ce faci, pt ca daca tu esti un om bun si ceea ce urmeaza sa faci va iesi bun.

poate mai mult decat filmul in sine, The Tango Lesson (1997), m-a impresionat faptul ca regizoarea, Sally Potter, e si scenarista si actrita principala in acest film. inseamna ca ea l-a vrut cu tot dinadinsul si a crezut in acest film. ori asta ii asigura respectul meu instant. apreciez oamenii care fac ceea ce cred si cred in ceea ce fac.
chiar daca actrita Sally Potter nu a stralucit deloc si a fost mai tot timpul fadă, chiar daca scenarista Sally Potter nu m-a convins ca Sally si Pablo se iubesc iar regizoarea Sally Potter mi-a lasat uneori impresia ca filmul se va incheia in urmatoarele 3 minute, acesta merita vazut iar efortul ei apreciat. de aceea nici nu ma leg foarte tare de calitatea filmului. poate si pt ca nu am avut subtitrate toate dialogurile (si am inteles astfel doar jumatate din cat s-a vorbit) nu am reusit sa-l "patrund" asa cum ar trebui. starea pe care vizionarea lui ti-o lasa si munca din spatele lui conteaza.
povestea e simpla: o scenarista vrea sa invete tango si apeleaza astfel la un renumit dansator cu care va avea o relatie lunga si interesanta, pana cand o vor pecetlui cu un lung sarut.
pt a aprecia arta, dansul, filmul, tango-ul, simturile trebuie sa-ti fie in flacari iar in suflet sa-ti arda flacara pasiunii care sa-ti dea energia si puterea de a intelege arta si de a-ti misca picioarele si trupul in ritmul muzicii. daca asta exista in sufletul fiecarui om care se uita la The Tango Lesson, atunci filmul va fi apreciat.
pe mine ma intereseaza foarte mult cu ceea ce raman in urma vizionarii unui film, ce sentimente imi transmite mie "bucata de arta" pe care tocmai am admirat-o. daca ma simt bine, atunci si filmul e bun si nu ma mai intereseza cum au jucat actorii, ce a scris scenaristul sau ce mi-a aratat regizorul. de aceea nici nu critic prestatia lu' Sally Potter, a avut greselile ei dar cu toate astea a reusit sa faca in film care sa ma miste. un rol important l-a jucat si muzica, dansul si expresivitatea celor care l-au infaptuit.
simt nevoia sa ma repet si sa ma justific...daca as fi avut parte de o titrare completa probabil ca altfel as fi vazut filmul.

"You have to be calm to be strong, you have to be slow to be quick. You should do nothing when you dance."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!