vineri, martie 28

HDD

trebuia sa ma duc azi la Bucuresti cu niste treaba de la serviciu, da' n-am mai fost ca s-au gandit sefii la niste variante mai nu stiu cum incurcandu-mi mie astfel planurile. pana la urma am plecat cu 2 ore mai devreme de la serviciu si m-am dus la Bucuresti sa-mi iau hardurile.

DA! mi-am luat hardurile! preciousss... =P~ mi-am mai implinit inca un vis, caci de 3 ani de zile de cand visez la un spatiu mai mare de stocare in calculator. iar azi mi l-am implinit, iar sambata o sa-l si vad la treaba. sper sa am timp sa le instalez, partitionez, formatez etc.

de dus m-am dus cu ocazie. m-a luat un nene cu un Chevrolet d'asta de are toata lumea acuma, nu-mi vine acuma cum ii zice. drumul a fost ok, am ajuns la timp si nici nu mi-a luat bani. n-am mai mers de mult cu metroul. nu prea mai stiam care e treaba cu el. anu' trecut parca, sau acum 2 ani, aveam si o cartela cu 8 calatorii in portofel, iar acum nu mai stiam neam.
la Emag e tare cald, iar pe la 18 e si tare aglomerat. nu prea-mi place organizarea din magazin. n-am stiut si nici n-am intuit din prima pe unde sa ma duc. la primul ghiseu am avut parte si de o imagine tare interesanta. in ditamai magazinu', in plina multime, un tip se scarpina in cur si facea pe maimuta :|
tipu' asta statea in fata mea, cu spatele la mine, si isi tot invartea degetul aratator al mainii drepte in jurul urechii. facea semnu' ala "sa ma suni!" pe care il arati unui om care nu te poate auzi. in timpu' asta, cu mana stanga, cand nu si-o tinea la spate in pantaloni, se scarpina in crestetul capului. parca era babuin d'ala de se scarpina in cap cand nu intelege ceva. la primele gesturi nu l-am bagat in seama, am zic ca vorbeste cu cineva prin semne, insa nu am vazut pe nimeni sa fie atent la el ori sa-i raspunda. tipu' a continuat cu gesturile vreo cateva secunde bune. schema era urmatoarea: isi apleca capul spre dreapta agitand din el de parca avea apa-n ureche si voia s-o arunce, apoi facea schema cu degetul in jurul urechii cateodata lasandu-mi impresia ca vrea s-asi vare degetul in ureche ca sa-si scoata apa, dup'aia se mai scarpina pe fese sau ce facea el cu mana la spate in pantaloni, dupa care se scarpina cu mana aia in crestetul capului. la un moment dat l-am vazut ducand-usi mana la nas. m-am uitat apoi la fata lui si nu parea sa fie high...
in fine si cu asta...am platit si le-am intrebat pe fetele de mi-au dat dragutele mele harduri de ce am garantie doar 2 ani din 3 cat stiam eu ca trebuie. "nu stim, asa scrie pe foaie. vorbiti cu un baiat de la Consultanta Clienti". evident ca acolo nu era nimeni. l-am intrebat pe un baiat cu ecuson care pierdea vremea prin zona: "e cineva la Consultanta?" "o sa vina un coleg d'al meu imediat". bineinteles ca n-a venit nimeni si ca eu am asudat ca un cur acolo in fata ghiseului. in dreapta era un tip care se juca CM Rally cu volan pe un ditamai televizoru' LCD cu diagonala de 1 metru. asta arata ca angajat al lor, era imbracat la camasa si pantaloni de stofa, insa nu puteam vedea daca are ecuson sau nu. s-a uitat el de vreo cateva ori la mine da' m-a lasat in pace sa astept.

am mai zis eu ca nu-mi plac oamenii urati si a caror moaca-mi repugna. la Emag sunt destui oameni d'astia angajati. toti sictiriti, fara chef de clienti, parca ai fi o pula in fata lor si la toti le e sila sa te bage in seama. pana la urma n-am lamurit treaba cu garantia. dar o sa-i sun maine, pe banii mei (eh...ai firmei :D), sa-mi explice de ce hardurile mele nascute pe 27 decembrie 2007 nu beneficiaza de garantia de 3 ani pe care WD a introdus-o incepand cu 1 martie 2007.

am plecat d'acolo tot cu metroul. m-am dus sa-mi recuperez cooler-ele. de data asta am invatat si eu pe unde trebuie sa ies ca sa ajung in fata la Unirea si nu peste strada, unde nimeream mereu. imi place la metrou ca e multa lume. mi-am pus castile in urechi, am dat drumu' la muzici si m-am pus pe privit oamenii, in asteptarea metroului.
foarte multe fete frumoase in orasul asta si mai toate dornice de ocheade. sau poate asa mi se pare mie, un provincial care nu merge cu transportul in comun, deci la inghesuiala. am vazut si gagici imbracate bussines, la deux-piece, de-ti era mai mare dragu' sa mergi in vagon cu ele. chiar daca nu sunt de acord cu moftu' asta de a avea masina, parca unei gagici d'asta i-ar sta mai bine intr-o masina decat in metrou, departe de ochii lascivi ai porcilor ca mine, de aglomeratia d'acolo si de uratenia comunista a statiilor.
am vazut si oameni care se grabeau dar si oameni care mergeau linistit, pe ganduri, prin forfota aia. acu' nu stiu care o fi statutu' lor, da' iarasi am vazut multe femei singure. si frumoase pe deasupra, cum am spus mai sus. nici nu stiam pe unde sa-mi mai arunc ochii. chiar ma gandeam "oare ele se indragostesc de mine, asa cum o fac eu?".

parca mai aveam eu neste chestii de scris, da' odata ajuns acasa fug toate din capu' meu de zici ca nu e adevarat. deh...cum iti asterni asa dormi!

maine o sa ma plimb mai mult cu masina. Bucuresti, Moreni si apoi acasa. de data asta n-o sa ma mai grabesc, o sa merg lejer, asa de vara. o sa-mi iau si o ciocolata, ca tare mi-e pofta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!