marți, decembrie 25

citate (III) si eterna stralucire a unei minti neprihanite

doua citate din Eternal Sunshine of the Spotless Mind (2004),

"If only I could meet someone new. I guess my chances of that are somewhat diminished, seeing that I'm incapable of making eye contact with a woman I don't know."

"Why do I fall in love with every woman I see who shows me the least bit of attention?"

citate care mie imi plac foarte mult si in care se ascunde o mare parte din existenta mea de pana acum. daca pe primul l-am descoperit abia adineauri, cand cautam transcrierea corecta, pe al doilea l-am remarcat inca de la prima vizionare a filmului. atunci, pe moment, am simtit o lovitura urmata de lumina si durere. imi place cand aud cum se exprima in cuvinte ceea ce eu simt, constientizez si pt care nu gasesc formula corecta sub care sa scot din mine ceea ce ma doare. o boala se trateaza mai usor atunci cand pui diagnosticul. am simtit in acel moment ca de fapt eu sunt Joel si ca ceea ce el spune sunt de fapt cuvintele mele. mi se pare trist momentul in care ajungi sa realizezi ca te indragostesti de toate femeile care se uita la tine. deocamdata nu e vorba de admiratie (era excelent daca puteam vorbi despre asta) ci e vorba despre tristete, singuratate, neimplinire, lupta. dupa o lupta cu singuratatea, o astfel de concluzie te tranteste atat de tare pe scaun incat anumite pasaje ale vietii ti se deruleaza in fata ochilor. cum ceea ce te loveste te face mai puternic, o astfel de lovitura, si un diagnostic pus, nu poate decat sa prinda bine.
ce bine ar fi daca asta nu s-ar mai intampla, daca acest citat nu ar mai fi atat de concludent. pe bune de nu m-as simti mai linistit! si cum sa nu ma simt cand as avea astfel un "inamic" mai putin?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!