sâmbătă, februarie 23

smoke up your life

intr-o ora si ceva o sa "trebuiasca" sa ies in oras. vine un prieten din Bucuresti, cu gagica, si vrea sa ne vedem. parca n-as iesi, parca as mai vedea un film, ca s'asa n-am mai facut-o de mult. dar, cum nu e bine sa stai mult in casa, cred ca o sa ies.
insa nu-mi face deloc placere cand ma gandesc ca o sa mergem intr-un bar plin de fum. mi-e sila de fumul de tigara si de duhoarea pe care o imprima in haine. mi-e scarba si de pielea de pe mine, de parul din cap, de batista din buzunar si de chilotii din cur, ca pana si aia put a tigari, dupa o seara in oras.
poate ca as fi iesit mai des, poate ca viata mea sociala ar fi fost mai activa daca nu ar fi existat tigarile si duhoarea lor. poate ca nu as mai fi pierdut o prietena din cauza lor, prietena care nu a mai venit sa ne vedem pt ca nu putea fuma pe tren. pe langa faptul ca fumul de tigara imi face rau, ma mai si impute pana ajung sa nu ma mai suport eu pe mine.
nu-i inteleg pe fumatori cum se suporta, cum pot sta cu hainele pe ei dupa ce trag un pachet pe zi. au haine de unica purtare? masina lor de spalat merge non-stop?

ce bine ca tigarile or sa se faca 2 euro! poate asa vor fi mai putini fumatori...sau mai multi viciosi slabi de inger, de care sa rad ca-si iau tigari in loc de paine muhahaha >:)

2 comentarii:

  1. se spune ca adictia nocotinei la nivel psihologic este mai greu de combatut decat dependentele date de cocaina sau de heroina. deci ii inteleg pe fumatori ca se pot lasa cu greu si cu multe sacrificii de viciul lor, asta in cazul in care vor sa se lase...mai greu e cu noi ceilalti care trebuie sa-i suportam

    RăspundețiȘtergere
  2. hmmm...nu stiu ce sa zic.
    am vazut ca narcomanii care se hotarasc sa renunte la droguri sufera foarte mult in momentul in care incep sa se lase. dar am vazut si fumatori inraiti (2 pachete pe zi) care s-au lasat care s-au lasat fara regrete, fara suferinta, ca si cum ai pocni din degete sau ca si cum nu ar fi fumat vreodata.
    parerea mea e ca dependenta de nicotina e mai mult la nivel mental, pe cand dependenta de droguri e si fizica. un fumator care se lasa nu slabeste si nici nu se inverzeste, asa cum i se intampla unui narcoman.

    tigarile sunt un moft!

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!