marți, februarie 5

posac

asta seara nu stiu ce sa scriu. sunt posac. nu am pofta de nimic si nici nu ma gandesc la ceva anume.
cat de curand o sa terminam si cu succesiunea iar apoi (cred ca) n-o sa ne mai ramana decat sa ne vedem de rutina zilnica. probabil ca o sa ne mai linistim. bine...o sa mai avem de facut pomeni atunci cand va fi cazul si sa stabilim soarta masinii si a "mosiei" de la tara, insa cred ca vom trece mai usor peste astea.
habar n-am ce va fi. nu asa voiam sa-mi fie acest an. aveam multe planuri si acum trebuie sa le aman. cred ca o sa stau linistit pana la toamna cand o sa plece sora-mea la facultate si o sa raman doar eu cu mama. poate o sa risc mai mult de atunci.

scriu acum numai ca sa ma aflu in treaba, ca mare inspiratie nu prea am.

nu stiu daca mi-ar fi fost mai bine, daca m-as fi simtit mai plin de vlaga avand langa mine si pe altcineva inafar' de mama si sora-mea, insa nu cred ca ar fi stricat. mai ales ca ziua o incep destul de energic, pt ca apoi sa-i ofer o incheiere posaca.

3 comentarii:

  1. dormi, maine dimineata va fi mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Clar, ai ''bloggers block'' :P

    RăspundețiȘtergere
  3. mie-mi spui sa dorm? :D
    nu am eu un somn relaxant, dar in mod sigur e unul benefic, reconfortant si un bun stergator de probleme. cand ma trezesc dimineata simt ca parca in fiecare noapte de pe creierul meu au fost sterse toate rahaturile si problemele cu care m-am confruntat in ziua respectiva. de aceea sunt bine dispus dimineata si imi place sa spun ca "ziua buna se cunoaste de dimineata" :)
    spre exemplu, azi de dimineata nu am mai fost posacul de aseara.

    de-ar fi numai "bloggers block"... cateodata reusesc sa fac din "cacat bici" si sa scriu ceva, insa aseara chiar nu-mi iesea. acum mi-ar iesi, insa se tot fâţâie sora-mea p'aici si nu prea-mi gasesc intimitatea.

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!