luni, februarie 4

leapsa cu film

am primit de la Oceania o leapsa cu filme, care suna cam asa: "În care film te-ai simţi bine să trăieşti? Detaliază / explică în 2-3 fraze."
bine...filme d'astea in care mi-as dori sa traiesc sunt o groaza, sa fiu eu sanatos ca sa vad si mai multe. insa primul film care mi-a venit in minte e Meet Joe Black (1998). de cand l-am vazut mi-am spus ca o asa inmormantare vreau sa am si eu, sa-mi cante muzica (prefer Frank Sinatra - My Way), sa-mi vad copii realizati si ferciti, sa ma mai bucur inca o data de ei si apoi sa plec linistit si impacat din astă lume. totusi...n-ar strica nici o idila cum e cea dintre cele mai frumoase personaje din film :)
pt ca intrebarea ma duce mai mult cu gandul la un road movie sau cel putin la un film care se intinde pe o perioada mai lunga de timp, trebuie sa mentionez si Almost Famous (2000). multe n-ar fi de spus despre aceasta alegere. ce nevoie mai e de explicatii cand pustiul din film traieste, poate, aventura vietii sale?!
ar mai fi si Before Sunset (2004), iar dupa ce-l vad poate si Into the Wild (2007)...

cine vrea, poate s-o preia. e bine sa te gandesti si la "problemele" pe care le ridica astfel de lepse :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!