luni, februarie 4

fuck me up

azi mi-am adus aminte de piesa asta de mai jos. am intrat pe mess de la serviciu si aveam salvat un status mai vechi d'al meu, de anul trecut, de pe vremea cand incercam sa-i transmit mesaje "subliminale" ca sa afle cum trebuie sa procedeze cu mine.
"pick me up, fuck me up and steal my records" e statusu' in cauza. l-am pus si azi, desi nu mai era cazu'. mesajul e inca valid, asa ca l-am lasat acolo...poate ca intereseaza pe cineva.
mi-a placut melodia de la a doua vizionare a filmului Elizabethtown (un film care are menirea de a aduce speranta si fericirea in sufletele oamenilor visatori). la prima vizionare nu am remarcat piesa. insa a doua oara mi s-a parut interesanta, chiar daca nu pricepeam versurile. imi placea vocea tipului si felul in care se căznea sa cante, ritmul lent dar cu fluctuatii de stare. am downloadat melodia, am ascultat-o mai atent si am avut o revelatie..."as vrea sa vii si sa ma scoti afara, sa ma bati la cap, sa-mi arunci jucariile si sa mai faci asta de cateva ori". mi-am dat seama ca asta vreau, de asta am nevoie si asa vreau sa se intample lucrurile.



Ryan Adams - "Come Pick Me Up"

When they call your name
Will you walk right up
With a smile on your face
Or will you cower in fear
In your favorite sweater

With an old love letter
I wish you would

I wish you would
Come pick me up
Take me out
Fuck me up
Steal my records
Screw all my friends
They're all full of shit
With a smile on your face
And then do it again

I wish you would
When you're walking downtown
Do you wish I was there
Do you wish it was me
With the windows clear and the mannequins eyes

Do they all look like mine
You know you could
I wish you would
Come pick me up
Take me out
Fuck me up
Steal my records
Screw all my friends behind my back
With a smile on your face
And then do it again

I wish you would
I wish would make up my bed
So I could make up my mind
Try it for sleeping instead
Maybe you'll rest sometime
I wish I could

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!