vineri, februarie 15

can I hold you?



mi-a placut melodia asta de la prima auditie, care s-a intamplat sa fie pe Guerilla, la fel ca si astazi (adica acum doua zile, cand m-am apucat prima data sa scriu asta). auzisem de Tracy Chapman si de "Talkin' Bout a Revolution", dar nu ascultasem si altceva de la ea. cum am spus, piesa asta, "Baby Can I Hold You", mi-a placut de la prima auditie. eram vrajit de vocea calda si linistita a acestei fete, ma ungea pe suflet si mi-l calma. am reusit sa fiu atent si la versuri...
..."wow!", am spus. nu-mi venea sa cred ce-mi auzeau urechile. fata asta renunta la orice declaratie de dragoste, la orice vorba de impacare in favoarea cuvintelor "iubito, pot sa te tin in brate?". m-a frapat pragmatismul cu care ea cerea sa auda vorbe concrete, ce se pot materializa in actiuni imediate, in loc de vorbe dulci si pareri de rau. isi iarta partenerul pt ca nu poate sa-i spuna "te iubesc" si "imi pare rau", trece peste orgoliul propriu si nu cere decat o imbratisare, o apropiere fizica, plina de caldura si completare.
dragostea nu sta in capricii, in "fa asta pt mine si te voi iubi", ci in iubirea propriu-zisa, in faptele dintre indragostiti si in sentimentele lor.

versurile:

Sorry,
Is all that you can't say.
Years gone by and still
Words don't come easily,
Like sorry, like sorry.

Forgive me,
Is all that you can't say.
Years gone by and still
Words don't come easily,
Like forgive me, forgive me.

But you can say baby,
Baby can I hold you tonight,
Maybe if I told you the right words
At the right time you'd be mine.

I love you,
Is all that you can't say.
Years gone by and still
Words don't come easily,
Like I love you, I love you.

4 comentarii:

fii sincer(a)!