joi, februarie 14

bloage de bloage

am votat la roblogfest:

cel mai bun blog: Piticu
cel mai bun blog personal: Adrian Ciubotaru
cel mai bun blog colectiv: sarcina in doi pt Baietel
cel mai bun blog nou: sarcina in doi pt acelasi Baietel
cel mai bine scris blog: Krossfire
cel mai bun blog de divertisment: Gogul Kaizer
cel mai bun blog de sport: Catalin Tolontan

situ' e naspa organizat pt ca nu pot sa-mi vad voturile intr-o pagina dedicata. daca am uitat cui am dat votu' la o anumita categorie tre' sa fac scroll peste 500 de bloguri si sa fiu atent unde am pus bifa.
am votat bloguri pe care eu le consider faine si pe care le am indexate deja, adica le-am pus in blogroll (dar cum mie nu-mi place acest cuvant, folosesc denumirea de "bloguri faine")

cel mai bun blog il are Piticu pt ca il updataeaza la ora/minut/secunda, pt ca nu e basinos, pt ca la el gasesc multe chestii interesante. aprecierea e din punct de vedere general.
cel mai bine scris blog reuseste sa tina Krossfire. munceste la el, se documenteaza si nu scrie aberatii.
cel mai bun blog personal e al lui Adrian Ciubotaru pt ca imi place ce scrie si pt ca cel mai bine scris blog fusese stabilit deja.
cel mai bun blog colectiv si cel mai bun blog nou e cel dedicat lui Baietel. imi place sa-i citesc pe cei doi viitori parinti, sa le simt bucuria, dezinvoltura si emotia de a avea un copil :)
cel mai bun blog de divertisment il avea Gogul Kaizer. de ceva vreme incoace nu prea mai imi place de el, a inceput sa devina monoton, repetativ si uneori plictisitor, mai ales ca a pus si o tema naspa. dar posturile lui vechi raman in continuare mai funny decat ce am mai gasit la altii.
cel mai bun blog de sport il face Tolontan. de cum intru la el ma captiveaza articolele lui, chiar daca nu ma pasioneaza subiectu'.

ar mai fi fost si altii de votat, dar cum nu au fost nominalizati, i-am ales pe cei mai buni dintre cei pe care i-am vazut pe liste.

2 comentarii:

  1. Danke !

    Eu nu mai pot vota pentru ca am uitat parola de cont si nu o pot recupera datorita sistemului super evoluat al site-ului. Sper sa votez pana la final :(

    RăspundețiȘtergere
  2. ha ha ha!!!
    chiar ca "sistem super evoluat" :))

    bafta!

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!