joi, februarie 21

astenie si vis

gataaa...astenia de primavara a venit!
a venit si ma tot strange in brate pana nu mai am putere. ca niciodata pana acum, ma simt obosit, mi-e somn, iar somnul pe care-l dorm e mult mai dulce. tare nimerit ar fi "niste" sex in perioada asta de relaxare mentala. sunt tare aerian si la fel de uituc, ca anu' trecut pe vremea asta :P

de-a lungul zilei imi trec prin cap tot felul de idei despre pareri despre care-as scrie. dar spre seara isi parasesc cuibul si zboara te miri unde. nu stiu cum sa fac, ca tare mult mi-ar placea sa ma duc si eu intr-un pelerinaj d'asta ca al lui Zully. 45 de zile de concediu nu mi-ar da sefa sub nicio forma (zic eu), iar bani nu stiu daca as avea. tare frumos suna "45 de zile de mers pe jos, cu rucsacu' in spinare, prin pustietate, cu somn la cort ori sub cerul liber" :) vis, nu alta! nu prea stiu eu multe despre acest pelerinaj, "el Camino de Santiago", dar ideea de a merge vreme de atatea zile prin pustietate, de a-mi testa limitele si de a gusta aluatul din care-am fost plamadit, ma excita fara masura de mult :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!