vineri, ianuarie 18

zodia cuvintelor

tot incerc sa gasesc ceva despre care sa scriu. vreau sa scriu. am mai auzit eu de un blog a carei autoare isi dedica 30 de min pe zi blogului personal in care scrie despre absolut orice, numai sa scrie, sa-si faca mana. bine...nu vorbesc aici despre "scrieti baieti, numa' scrieti".

daca nu scriu asta nu inseamna ca am avut o zi plictisitoare si lipsita de noimă, inseamna ca am capul atat de sus printre nori incat pierd ideile atunci cand incerc sa-l cobor si sa fac o logica din ele. la un moment dat ma voi gasi chiar patetic de atatea scuze cate incerc sa gasesc pt lipsa mea de concentrare atunci cand vine vorba de scris.
am mai observat ca am obiceiul de a scrie retrospectiv. "mintea de pe urma", deh...

chiar ma gandeam aseara si asta seara ca, oricat de trist ar suna, e "ciudat" si "interesant" in acelasi timp cat de faina poate fi comunicarea cu mai mult de o persoana. chiar daca a trebuit sa cheltui destul de multi bani pt a afla asta, sunt foarte incantat ca am facut-o. no pain, no gain. am descoperit o noua satisfactie si o dorinta complementara.

nu cred eu foarte mult in zodii, dar cateodata ma amuza asemanarile intre oamenii nascuti in aceeasi luna. mai ales cand asemanarile se completeaza intr-o forma de cerc si ce facea unu' anul trecut pe vremea asta face celalalt in astă perioada si viceversa sau ce oferea unu' acum ceva vreme isi doreste celalalt acum. poate or avea si astea un sens, ca tot am vorbit ieri (sau alaltaieri) de Dumnezeu.

ce smecher sunt! b-) incep lamentabil si ma plang ca nu prea îs in putere sa leg cuvinte tocmai ca sa am de unde ridica apoi cinci fragmente cu care sa-mi pot indeplini dorinta de a ma exprima in scris.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!