luni, ianuarie 21

imi iubesc tara, dar ii urasc locuitorii



mai toti locuitorii Romaniei au prostul obicei sa spuna la nervi injuraturi de genu' "sa-mi bag pula-n ea de tara", "fuck you Romania", "fir-ar ea a dracu de tara cu cine a facut-o".
oare ce vina o avea tara noastra / patria / glia stramoseasca / Romania, ca locuitorii ei sunt idioti? ce vina are ea de o ponegrim in fel si chip? tara asta in care locuim e tot pamantul pe care calcam noi cand suntem intre granitele ei, e toata ţărâna pe care o respiram atunci cand bate vantul, e toti muntii, apele si dealurile pe care le poluam atunci cand mergem in natura, tara asta nu e locuitorii ei!
sunt de acord ca romanii reprezinta Romania, dar cand ei sunt peste masura de nesimtiti cu ea cred ca e cazul ca "romani" si "Romania" sa devina doua unitati care sa fie definite separat. Romania e mult prea frumoasa ca sa o mai punem in acelasi context cu romanii.

stau si ma intreb cat de idioti pot sa fie unii cand isi injura tara. oare cum o fi sa-ti bagi pula, la propriu, in pamant, in sarma ghimpata ce separa hotarul nostru de al vecinilor, in râul si ramul pt care s-au luptat si au murit oameni? tare idioti tre' sa fie...
adevaru' e ca argumentatia mea de mai sus e cam lame, insa imi face placere sa ma iau de ce-i care n-au pic de respect pt tara in care s-au nascut. asta e, am si eu rautatile mele pe care mi le mai permit din cand in cand :P

acu' serios vorbind...tara asta n-are nicio vina, pur si simplu nu merita sa o luam la pula de fiecare data cand nu ne convine ceva. Romania e doar o bucata mare de pamant pe care noi romanii ne ducem traiul, fericirea si tristetea. mi se pare absurd sa injuri o bucata de pamant atunci cand iti merge prost. oricat de mult as personifica tara tot nu ma pot convinge ca oamenii sunt indrepatiti sa vorbeasca de rau despre Romania, ca o referire generala la ceea ce se intampla pe teriroriul romanesc.

oamenii care il locuiesc sunt de vina, romanii, nu biata tara care si asa indura prea multe din cauza noastra. o vindem, o murdarim, o exploatam, o abandonam, o futem de o gasesc toti dracii si noi tot pe ea o injuram...vorba aia, si fututa si cu banii luati :(
injuratii fratilor pe cei care va fac rau, spurcatii pe dobitocii care-si bat joc de voi, de noi si de orice forma de bun-simt. aratati-i cu degetul (mijlociu) pe cei care va fac sa spuneti "fuck you, Romania". intrati in miezul problemei si injurati problemele pe nume.
nu mai stiu pe ce blog am citit un post foarte acid, nemaipomenit de lucid si cu o fluenta a invectivelor de mi se facuse mila de fata respectiva si sila de romanii cu care a avut de-a face. titlul postului ei era "Fuck you Romania".
later edit
: l-am gasit, Lulutza. merita un buchet de flori care sa-i umbreasca intamplarea prin care a trecut.

e greu sa traiesti in Romania, printre romani. dar nu Romania ne face viata grea, ci oamenii cu care avem de-a face zi de zi. romanii sunt cauza nenorocirilor noastre, nu tara asta care ne suporta cu stoicism. o vindem si o rasvindem si ea nu se mai termina...
suntem un popor de nesimtiti, de egoisti, de pupicuristi, de prost-crescuti s.a.m.d. noi si numai noi romanii suntem cauza nenorocirilor prin care trecem zi de zi, nenorociri cu care o sa ne confruntam multe generatii de acum incolo.

avem o tara foarte frumoasa in care am putea duce un trai de la decent in sus. dar noi nu vrem asta. noi romanii suntem prea ocupati de capra vecinului si de bunastarea in exces.

offf...daca am avea un pic de bun-simt...

2 comentarii:

  1. ciudat e ca toti romanii pe care-i stiu spun ca romanii sunt asa si pe dincolo dar niciunul nu face vreun efort sa se schimbe considerand ca de fapt ceilalti poarta vina si nu cel care vorbeste ....cum fac eu acum:)

    RăspundețiȘtergere
  2. ti se mai pare ciudat? e o caracteristica naturala a noastra sa fim puturosi si sa ne urcam in carca altuia ca sa ne faca treaba.

    a-ti recunoaste propriile greseli e primul pas spre a le rezolva ;)

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!