joi, decembrie 27

aberatii

iar imi fuge mintea prin cap. am o stare d'aia de excitare fizica si una de oboseala mentala. e cam nasol cand ambele stari se intampla in acelasi timp. nu stiu ce sa scriu, nu stiu ce muzica sa ascult, nu stiu ce sa mananc. as fi iesit cu N&E la un restaurant, sa mananc o ciorba de burta, dar tocmai am aflat ca ei au alte pofte, incompatibile cu a mea.
mi-am adus aminte ca am niste pian de Debussy si i-am dat drumu' sa cante. dar parca tot jazz-ul ar merge mai bine acum. ma oftica hardu' asta de 80 ca e prea mic, si Mosu pt ca nu vrea sa-mi ia unu' mai mare, offf...
si ma mai enerveaza mirosul papucilor de la mamaie. imi plac mie mirosurile naspa, da' asta ma indispune.

in fine...azi mi-am luat doua perechi de blugi (200 lei), i-am dus la scurtat (15 lei), mi-am facut pensie obligatorie la ING si mi-am mai luat doi coţei (15 lei).

neah...nu prea sunt in forma...

am incercat sa bag blogu' pe trafic.ro da' imi tot zice sa-l verfic si din alta retea decat asta prin care ies acum. probabil o fi de la setarile pe care le-am facut dar la care acum am renuntat si poate oi reusi sa aflu si eu cati oameni intra aici (daca reusesc sa faca asta).

Jesus! parc-aş fi un emo kid, asa suna randurile de mai sus :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!