miercuri, decembrie 26

Asphalt Tango (1996)

imi place Nae Caranfil. pt mine Filantropica (2002) e cel mai bun film romanesc pe care l-am vazut pana acum, chiar si decat 432 (2007). Nae Caranfil imi pare un regizor si un scenarist witty, cu umor si deşteptăciune in acelasi timp. de aceea stiam ca si Asphalt Tango (1996) o sa-mi placa. nu e un fil la fel de bun ca cele mai sus amintite, dar e ok.
nu-mi pare a fi un film elaborat, nu cred ca s-a lucrat mult la el...nu-mi lasa impresia de profesionalism asa cum observ la filmele straine. in schimb, regia si scenariul sunt cele care-l salveaza si care il scot in fata.
din pacate, am observat si in acest film tipologia actorului romanesc, care nu se transpune in pielea personajului, care isi recita liniile pt ca asta e pus sa faca, care nu transmite niciun pic de chemistry. cel mai bun joc actoricesc l-a avut Charlotte Rampling. Florin Calinescu si Bebe Cotimanis nu au ajuns la nivelul d-nei Charlotte, dar au fost credibili. Mircea Diaconu si-a reprezentat bine personajul, dar parca tot am zarit un pic de ezitare pe fata lui. cand spun "joc actoricesc bun" inseamna ca daca ma intalnesc pe strada cu actorul care m-a facut sa spun asta, el se va comporta exact ca in film, el de fapt s-a jucat pe el, personajul din film e a doua lui natura si de aceea pe strada va fi la fel de natural ca si pe televizor/ecran de cinematograf.
filmul e bun...nu te plictiseste, te face sa te transpui in poveste, sa-ti alegi personajul preferat si sa-i tii pumnii celui pe care l-ai ales. filmele care reusesc sa faca asta se pot numi pe buna dreptate filme.

Charlotte Rampling a jucat in acest film la varsta de 50 de ani...si vai cat de bine arata! e genu' acela de femeie care te invata ce-i feminitatea, care poate subjuga un barbat cu farmecele ei dar care cu usurinta va fi dominata intr-un tango. imi place foarte mult coafura ei din film...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!