joi, martie 12

sa va ia gaia ba (II)

ar trebui sa scriu mai des despre prostiile de care ma lovesc pe parcursul zilei, ca sa refulez si ca sa ii fac de ras la lume p'aia care ma dispera.

azi am avut parte de un smecher roman, un roman d'ala prost care se crede mare si tare dar care e ingramadit facut pachet si batut in cap. nenea asta e un fel de sef la service-ul la care am reparat noi o masina de la firma, pe asigurare.
ma duc azi sa iau masina, avand ca document din partea asiguratorului o copie dupa factura pe care agentul de asigurare semnase ca este de acord sa plateasca. bine...hartia asta era vax, avand o valoare oficiala zero pt ca nu avea stampila pusa si nici macar un document in original nu era...ci doar o amarata de copie cu o semnatura pe ea, pe care la o adica as fi putut s-o scriu si eu in parcare, pe genunchi. si cu hartia asta m-am dus eu la nenea ca sa-mi dea talonul masinii si sa plec d'acolo ca aveam treaba. dar de unde, ca incepe domnul sa-si dea aere si sa puta "pai trebuie sa-mi lasi talonul aici, buletinul tau sau cartea de identitate a masinii pana imi intra banii de la asigurator". io am crezut ca aud prost cand l-am auzit p'asta ce imi cere.
pai cum plm sa-i las eu lui acolo actele masinii si apoi sa plec cu ea pe strada?! stie orice dobitoc, ca trebuie sa ai la tine actele masinii si actele personale atunci cand circuli cu masina, si cum naibii poate el sa-mi ceara mie sa i le las in schimbul masinii?!!? desi mie mi se parea complet ilogica cererea lui, el ii dadea inainte cu ineptiile si vorbea serios. talonul nu i-l puteam lasa pt ca aveam nevoie de el in trafic, buletinul meu nici atat, asa ca am decis sa-i las cartea de identitate a masinii. i-am zis omului ca i-o las p'asta, dar sa completam proces verbal de predare-primire pt ca nu pot pur si simplu sa ii las asa un act original al masinii, fara sa am o hartie la mana care sa dovedeasca cui si de ce am lasat CIV.
auzind ca am aceasta pretentie, idiotul s-a iritat si m-a amenintat ca nu-mi da masina, cum imi permit eu sa-i cer lui sa facem proces verbal, ca ce inseamna asta.
io cand vad ca oamenii sunt prosti si lipsiti de logica, ma enervez si incep sa ma cert cu ei si sa injur (le bag carne in frigider doar in gand, nu si in realitate). cu nenea nu m-am putut totusi enerva si certa pt ca intre noi doi era la mijloc o cunostinta comuna care ne-a facilitat repararea masinii cat mai repede. asa ca am tacut din gura.
i-am explicat omului cu frumosul "nene, asa cum dumneata imi ceri mie un act pt a avea incredere ca ti se va face plata, asa am si eu la randul meu nevoie de un act care sa-mi confere increderea ca dumneata vei avea grija de CIV", adica amandoi facem acelasi lucru si intr-un mod echitabil.
normal si de bun simt asa era, sa ne intelegem unul altuia nevoile ca sa ne ajutam reciproc si sa ne rezolvam problemele rapid si fara dureri de cap. dar fa asta daca ai cu cine! pur si simplu pe nenea asta l-a deranjat faptul ca eu i-am cerut lui incredere pt a i-o oferi pe a mea...asa cum este logic, normal, de bun simt si natural sa se intample astfel de acte intre doi straini.
pana la urma nenea a semnat procesul verbal, dar nu inainte de a se da mare ca el putea sa vanda masina de cand i-am adus-o si i-am lasat doar talonul, ca daca vrea el face 10 carti de identitate pe zi la RAR. cu faza asta chiar si-a pus girofar si deasupra si-a arborat steagul pe care scrie "PROST".

io l-am inteles pe el ca pt a fi sigur ca isi primeste banii trebuie sa ne aiba la mana cu un act cu ceva, dar de ce naibii nu a inteles ca si eu trebuie sa-l am la mana cu ceva in cazul in care pierde cartea de identitate. same fucking shit!
nu stiu cata valoare juridica are acest shimb de acte si procese verbale facut intre noi si daca tamtamul pe care l-am facut mai sus isi are vreun rost, dar pe mine m-a iritat lipsa de logica si de bun simt de care a dat dovada nenea asta si mai ales aerul de roman-arogant-prost pe care l-a afisat. ma doare si ma enerveaza cand vad cat de idiot poate sa fie un roman cu functie, ca din cauza lui si a celor ca el nu dam noi inainte si tara asta a ajuns un mare kkt.
si Romania e plina de oameni d'astia, din pacate :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!