joi, martie 12

leapsa cu mirosuri

la pisi Kat am gasit o leapsa interesanta, ca pt nasul meu asa. eu cred despre mine ca am un simt olfactiv destul de dezvoltat si de aceea m-am aruncat sa o fac. pacat ca memoria mea e cam slaba si cu greu imi voi aduce aminte mirosurile care ma incanta...

prelandez
Pronto cu iasomie
Gucci Rush
menta
carte noua
cafea
busuioc
aerul de dupa ploaie
aerul curat si nepoluat
levantica
unguent cu extract total de galbenele si cu ulei de levantica
painea proaspata
cauciuc
spirt
tuica
mase plastice
diluant
tigarile in pachet

...si altele, caci mai sunt o groaza de mirosuri care-mi plac si pe care nu reusesc sa mi le amintesc. in general am o atractie ciudata pt substantele volatile si pt mirosurile grele cum ar fi cel al uleiului de motor sau aroma unui service auto.

2 comentarii:

  1. Merci de preluare leapsa, domnule Treispe.
    Si mie imi place foarte tare sa imi bag nasul in pachetele de tigari. Si mirosul de masina incinsa.

    RăspundețiȘtergere
  2. si imi ma place mirosul care iese din fierul taiat cu polidiscul :D

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!