sâmbătă, martie 14

16 Blocks (2006)

ieri, in autocar, am mai vazut un film, pe care, de data asta, l-am prins cam de la inceput. am vazut 16 Blocks (2006) asadar, film de actiune cu Bruce Willis.
in general, despre filmele de actiune nu prea am ce cuvinte sa spun si critici sa le aduc. mi se pare de ajuns sa spun daca a fost bun sau prost si cat de mult m-a binedispus, ca filmele de actiune sunt menite sa mentina buna dispozitie si nu sa te faca sa te gandesti la facerea lumii si rostul omului pe Pamant.
deci, ca sa nu ma lungesc, filmul a fost ok si m-a binedispus...chiar daca a avut clisee cacalau si Bruce Willis n-a renuntat nici o clipa la fata aia lui sarmanta "bai fraiere eu te impusc pe tine si fara pistol in mana / mai femeie, eu te patrund cu privirea, asta ca sa stii de ce esti uda cand ma uit la tine". filmul e bun de vazut atunci cand vrei sa treaca timpul mai repede, cand vrei sa te odihnesti in fata televizorului, cand vrei sa te uzi fara sa te atingi :D
i-am dat nota 7!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!