joi, martie 26

rau cu rau, dar mai rau fara rau

fie bun, fie rau...stii ca e tatal tau.

cam la asta m-am tot gandit adineauri, vreme de 30 de minute, in timp ce-l ascultam pe N cum se contrazice cu taicaso. el vrea sa-si construiasca casa in stilul lui, sa nu se imprumute, sa nu fie dator si s-o ridice pe etape, iar taicaso vrea sa-l ajute cum poate el mai bine, sa se imprumute, sa-si dea si haina de pe el numai sa-si vada copilul la casa lui.

pai sa fi stat eu atata sa-i explic lu' tata ca eu vreau sa-mi fac casa cum ma taie pe mine capul, pai de nu tipam la el si ne certam de ne gasea bâţu' :D io nu cedam, el nu ceda si tot asa pana ajungeam sa ne certam, ca io-s impulsiv de felul meu si imi ies din pepeni cand ii explic unui om ca nu vreau o chestie si el ma bate in continuare la cap ca sa vreau :P
iar acum mi-as dori sa mai am cu cine ma certa...ca asa e dat sa fie, sa-ti doresti mai mult omul abia atunci cand el lipseste. nu mai intru in explicatii...

asta e. bine ca a fost frumos cat a fost. bine ca a fost! :)

>:D<