duminică, februarie 1

Snatch. (2000)

nimeni altul nu se pricepe mai bine decat Guy Ritchie sa faca filme cu smecheri, cu marlani, cu impuscaturi, cu umor negru si situatii ilare, cu ghinioane si poveste mozaic.
tocmai am vazut Snatch. (2000), care mi se pare a fi cel mai tare film facut de Guy Ritchie si favoritul meu dintre toate filmele lui. este mai amuzant decat celelalte, personajele sunt mai haioase si mai bine conturate, situatiile mai nebune si regia mai desavarsita.
nu mai scriu si despre ce e filmul, ca la ce varza si caterinca e in el, o sa ma pierd in detalii si n-o sa mai ies intreg din ele :D
i-am dat nota 8!

4 comentarii:

  1. ce de filme vezi tu! eu n-am vazut pe anul asta inca niciun film din lista mea de filme pe 2009. Guy Ritchie spui? n-am vazut nimic din filmele lui. il trec pe lista:)

    RăspundețiȘtergere
  2. tu calatoresti si eu vad filme. vrei sa facem schimb? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Favoritul tău şi îi dai 8?!
    Ce nu ţi-a plăcut de ai scăzut 2 puncte?
    Snatch este, cred, my all time favourite. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. favoritul meu dintre filmele lui Guy Ritchie ;) se pare ca nu m-am exprimat eu cum trebuie :P

    si i-am dat 8 pt ca nu este un film care sa-ti ramana intiparit in minte, este doar un film bun si amuzant.

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!