sâmbătă, februarie 7

leapsa cu muzici pe shuffle

madama Puckovskaia m-o lepsuit sa pun Winampu' pe shuffle, sa-l las sa cante ce melodie vrea el si, fara sa trisez, sa scriu titlurile melodiilor care ies ca raspuns la fiecare intrebare din lista de mai jos.
cica eu am ditamai playlistu' si are Winampu' de unde alege. adevaru' e ca din 62012 melodii cate sunt acum, are ce canta mititelu' de el :)

IF SOMEONE SAYS “IS THIS OK” YOU SAY:
Outkast - Hey Ya!

WHAT WOULD BEST DESCRIBE YOUR PERSONALITY?
The Beatles - I Saw Her Standing There
(adica admirateur professionel)

WHAT DO YOU LIKE IN A GUY/GIRL?
Walter Smetak - Indiferenciacoes
(neah...indiferenta e naspa)

HOW DO YOU FEEL TODAY?
The Rolling Stones - Flip the Switch

WHAT IS YOUR LIFE’S PURPOSE?
Duke Ellington - Black Beauty
(asa-mi plac brunetele, de numa numa...iar daca mai au si parul ondulat... =p~)

WHAT IS YOUR MOTTO?
Bruce Channel - Hey Baby
(ce faci papuse, esti singurica deseara? te scot la un cico? ;;) )

WHAT DO YOUR FRIENDS THINK OF YOU?
Leonard Cohen - Death of a Ladies Man
("ce gagicar a fost asta la viata lui, nici una nu i-a scapat. ia uite-le cum vin acum sa-l boceasca."
sa fie sa mai traiesc vreo 13 vieti ca sa se poata spuna asta despre mine)


WHAT DO YOU THINK ABOUT VERY OFTEN?
Murray Head - One Night in Bankok
(vai de capu' meu ce a fost atunci, mi-e si rusine sa-mi mai amintesc.
tin minte ca beusem mult in seara aia si asa beat cum eram m-am dus la un salon de masaj thailandez ca sa ma dreg...sa tot fi fost vreo doua-trei asiatice firave si delicate p'acolo. asta numai YouTube poa' sa stie...)


WHAT IS 2 + 2?
MetallicA - Battery (live)
(pai da, ca MetallicA e formata din 4)

WHAT DO YOU THINK OF YOUR BEST FRIEND?
INXS - I'm Just a Man
(adica io-s cel mai bun prieten al meu sau cum?)

WHAT DO YOU THINK OF THE PERSON YOU LIKE?
Santana - Black Magic Woman
(placerea mea, femeile si ciocolata neagra :X)

WHAT IS YOUR LIFE STORY?
Gipsy Kings - La Tounga
(tu canti si eu dansez...)

WHAT DO YOU WANT TO BE WHEN YOU GROW UP?
Yanni - Paths On Water
(cand o sa fiu mare io o sa fiu calator si o sa strabat toate cararile din lumea asta, iar acolo unde nu sunt...o sa fac!)

WHAT DO YOU THINK WHEN YOU SEE THE PERSON YOU LIKE?
Hermeto Pascoal - Campina Grande
("hai cu mine sa fugim si pe marile campii sa ne gasim")

WHAT DO YOUR PARENTS THINK OF YOU?
Princessa - Anyone But You
(adica parintii mei ar fi vrut sa aiba pe oricine inafar' de mine? nuuu :(( )

WHAT WILL YOU DANCE TO AT YOUR WEDDING?
Giusepe Verdi - Zitti, zitti, moviamo a vendetta (Rigolleto)

WHAT WILL THEY PLAY AT YOUR FUNERAL?
Frank Zappa - Ride My Face to Chicago
(poate o avea legatura cu dorinta asta a mea, cine stie...)

WHAT IS YOUR HOBBY/INTEREST?
Edith Piaf - Bal dans la rue
(eee...de-as avea eu o Audrey Hepburn, ce-as mai dansa-o ca in Roman Holiday...)

WHAT IS YOUR BIGGEST SECRET?
Frank Zappa - Rudy Wants to Buy Yez a Drink
(ssshhht...sa nu stie lumea, dar Rudy vrea sa-i cumpere lu' Yez bautura din banii de intretinere, iar daca il afla nevasta-sa e de rau)

WHAT DO YOU THINK OF YOUR FRIENDS?
Tracey Ullman - They Don't Know
(numai de bine, doar ca lor nu le spun asta ci le arat)

WHAT’S THE WORST THING THAT COULD HAPPEN?
Michael Jackson - Human Nature
(sa moara Michael si lumea sa uite cine a fost si sa spuna despre el doar ca si-a meritat-o pt ca a vrut sa schimbe natura umana)

HOW WILL YOU DIE?
João Gilberto ft. Stan Getz & Antonio Carlos Jobim - Vivo sohando
(voi visa pana la moarte, si dincolo de ea!)

WHAT IS THE ONE THING YOU REGRET?
Chu Berry - On the Sunny Side of the Street
(ca n-am fost niciodata acolo pe unde a calcat iubirea mea)

WHAT MAKES YOU LAUGH?
Foo Fighters - M.I.A.
(lol M.I.A. ha ha ha =)) rofl :-j )

WHAT MAKES YOU CRY?
Moloko - Be Like You
(sa nu mai fiu eu, sa fiu la fel ca ceilalti, sa fiu un om comun...asta chiar ca e trist si pune sare in lacrimi)

WILL YOU EVER GET MARRIED?
KoRn - Dead
(mai e nevoie sa adaug ceva? lol)

DOES ANYONE LIKE YOU?
Savage Garden - A Thousand Words
(ma iubeste cuvintele si e moarte dupe mine :D daca stau sa ma gandesc bine...si eu le iubesc pe ele :P)

IF YOU COULD GO BACK IN TIME, WHAT WOULD YOU CHANGE?
Sex Pistols - Johnny B. Goode
(asa m-a enervat Johhny asta, toata viata lui m-a frecat la ridiche)

WHAT HURTS RIGHT NOW?
Sarah Brightman - Deliver Me
(ca nu mai vine odata...)

WHAT WILL YOU POST THIS AS?
Dido - Thank You

3 comentarii:

  1. :)) haidee! a fost distractiv!

    deci 62 de mii? that is a really big winamp list.

    RăspundețiȘtergere
  2. este...dar procesorul meu batran nu prea mai poate s-o duca :(

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu care la o mie si ceva am impresia ca-s plina de cantece :)

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!