duminică, februarie 8

Bandits (2001)

cred ca m-am impiedicat pe undeva si am cazut in groapa cu filme slabe si plictisitoare. am reusit sa-l vad pe al treilea consecutiv. am zis sa vad si eu un film amuzant cu Cate Blanchett si cand colo m-am plictisit, nu teribil, dar cat sa simt ca mi-am pierdut timpul degeaba.

Bandits (2001) este filmul in cauza.
e cu Cate Blanchett, Billy Bob Thornton si Bruce Willis. baietii astia doi sunt jefuitori de banci, cei mai cunoscuti si populari din SUA, iar frumoasa de Cate e o nevasta plictisita si neglijata care simte ca si-a ratat viata si de aceea are nevoie de ceva care s-o trezeasca la realitate. din greseala ajunge sa se intalneasca cu cei doi care se vad astfel nevoiti s-o ia ostatica. rand pe rand fiecare dintre ei se va indragosti de frumoasa ostatica, iar cand o femeie apare la mijloc intre doi barbati lucrurile se schimba. pt ca ea ii iubeste pe amandoi, dar si meseria lor, se va naste astfel un triunghi amoros in genul cuplului Bonnie si Clyde.
ideea e draguta si promite multa buna dispozitie, insa scenariul e previzibil iar situatiile amuzante sunt cam slabe. dialogul e singurul care poate fi numit "condimentul" filmului, insa nici el nu e destul de puternic incat sa-i dea acestuia o aroma intensa. in schimb, actorii joaca bine si e o placere sa-i urmaresti.

acu'...poate am devenit eu prea pretentios cu filmele ori gusturile mele s-au rarefiat sau, dimpotriva, rafinat. poate ca altora le va placea filmul, insa pe mine m-a facut sa ma plictisesc pe alocuri si sa-mi fi dorit sa vad alt film. totusi, l-am dus pana la capat, asa ca filmul nu e unul pe care sa regreti totusi ca l-ai vazut.
e bun de urmarit pe vreun program TV atunci cand nu ai ce face si nici un program nu pare a fi mai interesant decat filmul. astfel ca vrand nevrand te vezi nevoit sa te uiti la el, insa aceasta constrangere nu-ti va lasa dureri de cap si asta e bine.
totusi, el nu e un film prost, dar in mod sigur ar fi putut fi mai amuzant decat este.
i-am dat nota 7!

4 comentarii:

  1. mie in reader imi scrie ca acum sa inchid calculatorul si sa ies la soare.

    apoi am iesit, dar e noapte! :-s

    :P

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) pai si ce ma, io-s caine sa ies afara sa latru la luna? mai bine stau inauntru si fac sex, nah :)))

    duminica faina.

    RăspundețiȘtergere
  3. ideea e sa-l lasi naibii de internet, sa stingi calculatorul si sa iesi afara la aer la soare la luna la activitate, intelegi tu. iar sexul intra in ce spun eu :)

    multam la fel!

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!