duminică, februarie 8

io fashion in conversi si cu palton


[The Offspring - Pretty Fly (For a White Guy)]

asa ma imbrac eu cand duc gunoiul :)) vai ce pitziponc suna lol :-j


in sfarsit m-am decis si eu sa ies duminica din casa.
vreau sa ma duc sa spal masina si sa fac nitel shopping: miere, unt, ceai de tei & menta & ginko biloba si inca ceva chestii pe care nu mi le mai amintesc din pacate :|
am zis sa incerc si eu ceva fashion si outrageous (pt mine), ca niciodata n-am mai facut asta pana acum, si sunt tare incantat de rezultat incat mi-am tras si poze, pt eternitate & posteritate & satisfacerea orgoliului :D
conversii aia cred ca ii am de vreo 2 ani si la fel si puloverul.

6 comentarii:

  1. Tin minte ca am avut si eu un moment cand m-am machiat inainte sa duc gunoiul la 2 noaptea. Tocmai pentru ca nu ma vedea nimeni. Si pentru ca vroiam sa ma joc putin cu fardul de pleoape pe care il luasem cu nici 6 ore in urma.

    Iar cu hainele... de cand eram mica, tin minte ca faceam parada pentru rude ;)) majoritatea lucreaza in industria modei si vroiau sa ma vada in hainele pe care mi le facusera cadou. Uneori mai fac asta si azi, tot pentru rude sau pentru prieteni, pur si simplu ca sa le arat ce chestii noi care imi plac am, sau pur si simplu pentru mine, in joaca, doar ca sa ma simt bine. Ca un paun care isi umfla coada ;))

    Cumparaturile... am iesit si eu azi, iar cand m-am intors pe la pranz iesise soarele... o vreme superba :)

    RăspundețiȘtergere
  2. bine zis, "ca un paun care isi umfla coada", caci la fel fac si eu :D

    mi-am luat inghetata Top Gel cu trufe, ca au scos si la caserola mare, nu doar la pahar :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ce tare esti cu conversii tai cu tot:))

    RăspundețiȘtergere
  4. chiar asa? :P

    venind din partea ta, un "fashionist", complimentul e valoros pt mine :D

    RăspundețiȘtergere
  5. esti simpatic foc, dar cam negru :P
    ai o leapsa la mine

    RăspundețiȘtergere
  6. pai m-am facut asa inchis la culoare ca sa dea bine conversii aia albi.
    de fapt, conversii sunt alb cu bleumarin, pantalonii sunt bleumarin, puloverul e maroniu iar paltonul la fel ;) iar pe dedesubt aveam un tricou verde pt contrast :D

    am vazut leapsa, ma gandesc la ea, iar cand o sa pot s-o si fac, o sa scriu.
    insa momentan e sora-mea acasa :D

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!