sâmbătă, februarie 14

leapsa cu propozitii neterminate

sarbatorita si croitoreasa de rochii Lollitta m-a lepsuit ca sa termin niste propozitii. aparent, mi se pare greu si aiurea sa ma gandesc eu ce sunt, cand plang si chestii, dar e mai fain sa dau primul raspuns care imi vine in minte, sa-mi las instinctele sa vorbeasca pt mine.

asadar:
Sunt … in asteptare.
As vrea … sa am un salariu mai mare.
Pastrez … toate torrentele pe care le iau.
Mi-as fi dorit … sa vina de azi.
Nu imi place … ca acum mi-e foame.
Ma tem de … pisici si sobolani.
Aud … cum se misca hardurile.
Imi pare rau … cand cineva sufera din cauza mea fara ca sa merite asta.
Imi plac … untul de arahide cu dulceata de smochine pe paine rustica.
Nu sunt … gay.
Dansez … cand imi vine.
Cant … atunci cand conduc.
Niciodata … n-am inselat o fata.
Rar … ma razbun, foarte rar chiar.
Plang cand privesc … copii care sufera.
Nu imi place de mine pentru ca … sunt timid si necategoric.
Sunt confuz … asupra naturii viitorului apropiat.
Am nevoie de ... intimitate.
Ar trebui … sa ma duc naibii odata la toaleta ca altfel fac pe mine.

2 comentarii:

  1. ai fost simpatic foc :) multam mult.
    da' ce, avea cineva impresia cum c-ai fi gay?

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) nu nu, nu despre asta era vorba cum ca ar avea lumea impresia c-as fi gay, ci pur si simplu ma gandeam la o femeie atunci cand am scris si asta mi-a fost concluzia in acel moment :D

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!