marți, februarie 17

intreaba praful


(Nitin Sawhney - Moonrise)

s-ar putea spune ca incepe sa se puna praful pe blogul meu. doar s-ar putea...
eu intru aici zilnic, ma loghez, vad cine a mai intrat, eventual ce a mai zis, ce au mai zis ceilalti pe la ei pe bloguri, dau cu pamatuful si fac refreshuri.

ma simt linistit sufleteste, nu am chestiuni care sa ma apese si sa ma puna la scris. as avea subiecte, dar mi se par neimportante ca sa depun efortul de a ma concentra asupra lor.
ascult muzici, aranjez muzici, stau la taclale, visez, imi dansez visurile.

lucrurile astea faine care imi trec acum prin cap, le tin pt mine...pt mainile mele.

ce chestie si viata asta, relatiile dintre oameni, flirturile, femeile, dragostea fizica, pielea, ciocolata, imbratisarile, respectul, daruirea, 1+1=2
chiar nu-mi vine sa ma concentrez ca sa scriu. prefer sa stau intins pe spate, sa inchid ochii si sa ma bucur de muzica pe care o ascult :)

3 comentarii:

  1. cat de exotica imi pare melodia asta. excelenta! am ascultat-o de vreo 3 ori:)

    RăspundețiȘtergere
  2. eu zilele astea merg din nou la kinetoterapie la nenea ala simpatic ;)) si blestem frigul de afara... si atat! life in slow motion...

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar sa stii ca e exotica, ritmuri arabe cu versuri in portugheza :)

    tare bine zis, "life in slow motion". si chiar e fain sa te misti incet, ai timp sa admiri peisajul si nu o mai iei razna din cauza ritmului alert.
    distractie placuta la kineto :D

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!