miercuri, februarie 18

draga criza, te pup dulce ;;)

se simte mai, se miroase, se impresoara pe tine.
fiinta celui din fata ta o placi oricum ar arata si orice ar face in clipa aia. o placi pur si simplu, fara intrebari, fara asteptari, fara de nici unele. poate ca tu vezi altceva decat ai in fata ochilor, dar cand asta se intampla de fiecare data chiar simti ca asa e sufletu' ala din fata ta si ca nu te minti.

nu prea stiu care-i noima cuvintelor mele.

ma gandeam mai devreme ca daca iti traiesti viata pe slow motion ai ocazia de a respira puternic pe nari pana ti se umplu plamanii de aer, iar daca esti pe fast forward respiri printr-o masca ce iti pompeaza aerul in plamani.
de ce trebuie sa ne dorim averi, de ce trebuie sa ne rupem coatele si calcaiele muncind, de ce trebuie sa ne insuram pana la 30, de ce trebuie sa confirmam, de ce trebuie sa posedam? de ce toate astea si multe altele? ca sa ne placa Dumnezeu si societatea? io nu le fac pt ca-s hedonist si imi place sa "hedonisesc trairi apolinice", dar nu stiu cat de mult ii place lu' Dumnezeu traiul asta al meu :P
ce bine ca a venit criza ca sa linisteasca lucrurile. de-as mai avea doar 300 de lei la salariu, ar fi de vis. poate ca la batranete o sa-mi dau pumni in cap pt nepasarea de acum, dar sa-mi irosesc viata cladindu-mi batranetea?

2 comentarii:

fii sincer(a)!