vineri, februarie 6

bagamias...vine caldura

a venit primavara, fir-ar a naibii de treaba.
nu mai conteaza ca e februarie si afara e cald de mori, nu mai conteaza ca iarna nici nu s-a terminat macar dar ghioceii, aka vestitorii primaverii, au si rasarit, nu mai conteaza ca graul de pe camp n-a avut zapada, nu mai conteaza ca sunt idioti care se bat cu pumnii in piept ca 2008 a fost anul cu cele mai scazute temperaturi de pana acum (cred si eu asta, daca calculele au fost facute fara a se tine cont de schimbarea climei si "anomalizarea" ei) chiar daca noi colcaim in poluare and shit...tot ce conteaza acum e ca fetele au inceput sa dea jos din hainele groase de iarna si sa-si dezvaluie formele.
vai de capu' nostru ma baieti ma :-< scurt si cu un trup apetisant de provocator care mi-a adus aminte ca mai sunt si femei pe lumea asta si ca sunt al naibii de frumoase. pe tipa asta am mai vazut-o si asta vara, ca mai are drum prin fata magazinului, si mi-e imposibil sa o descriu cum arata in rochie si cum i se vad formele feselor cand traverseaza strada...
asa ca, de pe acum imi dau seama cam ce urmeaza sa ma astepte :(( firati ale naibii voi sa fiti de femei bune ce sunteti!

am vazut-o azi pe una cu fusta crapata pana sub fund si mi-am adus astfel aminte de vara trecuta :-<

2 comentarii:

  1. Problema vazuta din partea cealalta: sunt fata, imi plac fustele scurte, dar mi-e groaza sa ies asa pe strada. Pentru ca e plin de mitocani. Pentru ca daca s-a gasit unu sa ma apuce de o aripa si sa incerce sa ma sarute cand purtam ceva o idee mai dragut decat un sac (blugi gri de jeg, geaca gri) nici nu vreau sa ma gandesc ce ar putea iesi daca ies in fusta scurta. Si chiar mi-ar placea sa port hainele care imi plac. Dar imi este frica.

    RăspundețiȘtergere
  2. ai dreptate sa-ti fie frica, caci e plina Romania de mitocani si dobitoci.

    mi se pare incredibil ce ti s-a intamplat. practic, ai avut parte de un preludiu de viol :|

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!