duminică, ianuarie 4

Vicky Cristina Barcelona (2008)

din pacate, am vazut filmu' asta aseara si de atunci si pana acum alte 3 filme, astfel ca emotiile si gandurile legate de el s-au cam evaporat si nu stiu cate de bine voi reusi sa le mai prind...

Vicky Cristina Barcelona (2008). Woody Allen stie sa scrie despre oameni si mai stie si sa faca filme despre ei. de data asta a facut un film despre oameni si dragostea erotica dintre ei, ca despre dragostea platonica ori nevrotica mai facuse. si i-a iesit bine, ca doar e Woody Allen, ce naiba.
Scarlett Johansson si prietena ei (logodita si cu un picior in fata altarului) sunt doua studente americance care vor sa-si petreaca vacanta in Barcelona. aici, Javier Bardem, care este un pictor sexy si plin de sarm, le propune sa petreaca un week-end la vila lui unde sa le arate picturi, sa bea vin si sa faca dragoste. acu'...ce fata i-ar putea rezista unui spaniol frumos, bine facut si cu vorba dulce? evident ca fetele or sa-l urmeze si rand pe rand or sa-i cada in brate. numai ca Javier tocmai a divortat de Penelope Cruz, si ea pictorita insa tare dusa cu capul, care o sa reapara in viata lui. normal ca o sa se lase cu scantei, cu tulburari sentimentale, cu saruturi lesbi si nevroze marca Woody Allen. astfel ca americancele vor gusta pe deplin din pasiunea latina si se vor arde in focul ce pune in miscare viata si dragostea latinilor. mai nasol e ca nu vor intelege nimic din asta, sunt prea americanizate ca sa priceapa.
filmul este asadar despre bucuria de a trai viata si despre pasiunea cu care dragostea se implineste. te deconecteaza de la viata cotidiana, te umple de culoare, de muzica si de frumos. are filmul niste peisaje si decoruri de-mi venea sa ma tai cu lama si sa urlu ca de ce nu sunt si eu acolo. foarte frumos din punct de vedere vizual acest film.
actorii sunt draguti, imaginile arata bine, actiunea este intriganta, amuzanta si te binedispune, astfel ca filmul nu trebuie ratat sub nici o forma.
i-am dat nota 8!

======================================

am observat o chestie interesanta cand filmul s-a terminat. oricat de mult mi-ar placea mie Woody Allen si cat de interesante sunt filmele lui pt mine, in momentul in care acestea se termina nu prea am motive sa raman pe ganduri asa cum mi se intampla cu altele. s-a terminat filmul, s-a terminat si starea pe care o atinsesem de-a lungul filmului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!