luni, ianuarie 5

o las mai moale cu blogu'...ca sa nu ma ard, nu d'alta

mi-am luat modulator FM si flash usb de 4 gb ca sa am la atingerea unui buton toate muzicile faine.

am inceput serviciul si deja ma dor picioarele. azi, cea mai proaspata casatorita dintre colege ne-a anuntat ca e gravida in 2 luni :)

sambata am vazut un film superb, insa n-am avut timp si spatiu ca sa scriu despre el. Gegen die Wand (2004), film de nota 9! ...foarte frumos

sunt acasa cu sora-mea. deci ciuciu intimitate, deci rare postari, deci simple cuvinte...

si voi aia cu bloguri faine si prietene...nu mai scrieti fratilor atata ca pierd randul...

6 comentarii:

  1. Din prima zi de munca s-a scos 13. Muzica, modulator (zic si eu, chiar daca nu stiu despre ce e vorba, dar pare ceva frumos).... muzica de voie buna.... filme iar....

    Si mai vrei sa plangem de mila ta ? Nop, nu merge. Nu ai nici o sansa.

    Cat despre blogul meu, am sa scriu. Sigur nu la mine te refereai cand spueai de acele bloguri faine si prietene. Poate peste 10 ani reusesc si eu, dar pana atunci mai am.

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu o s-o las mai moale iar, desi as avea atatea de scris acum... dar pur si simplu nu am timp si sunt mereu rupta de oboseala

    RăspundețiȘtergere
  3. :) pai atunci spor la filme!

    RăspundețiȘtergere
  4. si io-s obosit si ma mai dor si picioarele.

    la filme nu ma uit pt ca apoi o sa vreau sa scriu despre ele si cum n-o sa pot face asta, mai bine nu mamai uit :D

    pana luni...

    RăspundețiȘtergere
  5. Gegen die Wand rules.
    De ce 9? Propun macar 9,13

    RăspundețiȘtergere
  6. regizorul e slab, si d'aia i-am dat 9 ;)

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!