joi, ianuarie 1

O zi buna de plaja (2008)

ultimu' film pe anu' trecut, O zi buna de plaja (2008). un scurt metraj romanesc, si unul bun de altfel.
io nu prea ma inteleg bine cu scurt metrajele, am mai spus-o, insa cu asta m-am inteles bine caci mi-a placut foarte mult. chiar daca am intuit desfasurarea actiunii si deznodamantul, asta nu m-a deranjat si m-am bucurat sa vad ca n-a calcat gresit si ca arata foarte bine, chiar occidental as putea spune. toata treaba cu filmuletu' sta in scenariu, ca el e cel care ii da valoare si savoare, astfel ca desi nu are multe replici reuseste sa fie haios tocmai prin acestea.
mi-ar fi placut sa fie scris de un necunoscut si astfel sa ne mai imbogatim cu inca un cineast bun, insa e scris de Catalin Mitulescu care nu e tocmai un necunoscut :)
i-am dat nota 9!

2 comentarii:

  1. eu zic, ca-si merita nota. filmuletul e amuzant, nu greseste cu nimic, are vorbe putine dar reuseste sa se faca inteles, iar ultima replica e absolut delicioasa. ea m-a convins sa-i dau o nota mare.
    poate ca m-am grabit sa-i dau 9, dar am zis sa-i ridic un pic nota prea mica, in opinia mea, de pe IMDB.

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!